abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161751955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:52 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat een beauties!

Onze babies zijn nu vijf en een halve week (give or take). Dat maakt ze bijna klaar voor adoptie. Denk dat ze over twee weken wel weg zijn, als het asiel ze gechipt heeft en alles.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een knapperds
  woensdag 27 april 2016 @ 19:21:41 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161758622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:52 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat een beauties!

Onze babies zijn nu vijf en een halve week (give or take). Dat maakt ze bijna klaar voor adoptie. Denk dat ze over twee weken wel weg zijn, als het asiel ze gechipt heeft en alles.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh hemel, wat gruwelijk lief!!!! O+ O+ O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 april 2016 @ 19:30:59 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161758890
Ik dring Dirk nog maar eens een keertje op. In de verste verte geen ravissant mooie kat, maar wél het liefste dier dat ik ooit had (terwijl mensen in het verleden niet bepaald lief voor hém zijn geweest (ernstige verwaarlozing), dus waar hij het vermogen tot vertrouwen nog vandaan haalt, is ons een raadsel).

Hier zit ik op de bank en begint Dirk zo'n beetje te leunen. Hij valt dan gewoon leunend in slaap O+


Na een tijdje zijlings leunslapen, komt het frontaal leunslapen.



Ja en uiteindelijk snurkt (heel hard!) hij dan zo door:
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 april 2016 @ 19:34:10 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_161758979
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_161759012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dring Dirk nog maar eens een keertje op. In de verste verte geen ravissant mooie kat, maar wél het liefste dier dat ik ooit had (terwijl mensen in het verleden niet bepaald lief voor hém zijn geweest (ernstige verwaarlozing), dus waar hij het vermogen tot vertrouwen nog vandaan haalt, is ons een raadsel).

Hier zit ik op de bank en begint Dirk zo'n beetje te leunen. Hij valt dan gewoon leunend in slaap O+

[ afbeelding ]
Na een tijdje zijlings leunslapen, komt het frontaal leunslapen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja en uiteindelijk snurkt (heel hard!) hij dan zo door:
[ afbeelding ]
dirk is gewoon briljant leuk O+
pi_161759266
Maar ook die snurkherrie uit zo'n klein lijfje, daar sta ik steeds weer van te kijken :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_161759303
Mijn pluizebollen ook weer eens.
Mini:




Sasha:


[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 27 april 2016 @ 19:48:47 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161759431
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar ook die snurkherrie uit zo'n klein lijfje, daar sta ik steeds weer van te kijken :D
Nou inderdaad! En Dirk gaat alle toonladders af.
Ook tijdens zijn slaap. Ik word er soms 's nachts wakker van, als hij een snurkconcert ligt te geven op bed. 8)7

Gaat het er bij jouw kat ook zo luid aan toe?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 april 2016 @ 19:51:38 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161759529
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wiske O+

En die schoonheden van Ewelina! Die zijn nagenoeg niet te evenaren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_161759713
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou inderdaad! En Dirk gaat alle toonladders af.
Ook tijdens zijn slaap. Ik word er soms 's nachts wakker van, als hij een snurkconcert ligt te geven op bed. 8)7

Gaat het er bij jouw kat ook zo luid aan toe?
Mijn Sasha doet dat ook. Ik heb serieus mijn toenmalige vriend een keer wakker gemaakt en hem gezegd dat hij snurkte.... toen hij wakker werd ging het gesnurk gewoon door. :') _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_161759749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dring Dirk nog maar eens een keertje op. In de verste verte geen ravissant mooie kat, maar wél het liefste dier dat ik ooit had (terwijl mensen in het verleden niet bepaald lief voor hém zijn geweest (ernstige verwaarlozing), dus waar hij het vermogen tot vertrouwen nog vandaan haalt, is ons een raadsel).

Hier zit ik op de bank en begint Dirk zo'n beetje te leunen. Hij valt dan gewoon leunend in slaap O+

[ afbeelding ]
Na een tijdje zijlings leunslapen, komt het frontaal leunslapen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja en uiteindelijk snurkt (heel hard!) hij dan zo door:
[ afbeelding ]
O+ !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_161761091
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou inderdaad! En Dirk gaat alle toonladders af.
Ook tijdens zijn slaap. Ik word er soms 's nachts wakker van, als hij een snurkconcert ligt te geven op bed. 8)7

Gaat het er bij jouw kat ook zo luid aan toe?
Een vorige kat wel, daar werd ik ook wakker van. Bij deze twee slaapt de nietsnurker bij mij op bed en de snurker in de huiskamer. Maar ik zit soms tv te kijken en daar komt ze soms overheen. Ze heeft ook een heel raar snurkgeluid. Ik ben ook echtb op zoek geweest om uit te vinden wat het was _O- dacht dat de elektrische tandenborstel een eigen leven was gaan leiden
We have far more in common than that which devides us..
pi_161761118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn Sasha doet dat ook. Ik heb serieus mijn toenmalige vriend een keer wakker gemaakt en hem gezegd dat hij snurkte.... toen hij wakker werd ging het gesnurk gewoon door. :') _O-
Whahaaaa
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 27 april 2016 @ 22:29:21 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161765256
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een vorige kat wel, daar werd ik ook wakker van. Bij deze twee slaapt de nietsnurker bij mij op bed en de snurker in de huiskamer. Maar ik zit soms tv te kijken en daar komt ze soms overheen. Ze heeft ook een heel raar snurkgeluid. Ik ben ook echtb op zoek geweest om uit te vinden wat het was _O- dacht dat de elektrische tandenborstel een eigen leven was gaan leiden
Haha @ tandenborstel. _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_161765727
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een vorige kat wel, daar werd ik ook wakker van. Bij deze twee slaapt de nietsnurker bij mij op bed en de snurker in de huiskamer. Maar ik zit soms tv te kijken en daar komt ze soms overheen. Ze heeft ook een heel raar snurkgeluid. Ik ben ook echtb op zoek geweest om uit te vinden wat het was _O- dacht dat de elektrische tandenborstel een eigen leven was gaan leiden
:D _O-

Dan valt mijn beschuldiging nog mee _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_161765744
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wiske O+

En die schoonheden van Ewelina! Die zijn nagenoeg niet te evenaren.
:@ Ik zie anders genoeg prachtige katten hier in dit topic! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 22:45:20 #267
137949 Disana
pi_161765751
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi helder koppie.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 22:46:14 #268
137949 Disana
pi_161765777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dring Dirk nog maar eens een keertje op. In de verste verte geen ravissant mooie kat, maar wél het liefste dier dat ik ooit had (terwijl mensen in het verleden niet bepaald lief voor hém zijn geweest (ernstige verwaarlozing), dus waar hij het vermogen tot vertrouwen nog vandaan haalt, is ons een raadsel).

Hier zit ik op de bank en begint Dirk zo'n beetje te leunen. Hij valt dan gewoon leunend in slaap O+

[ afbeelding ]
Na een tijdje zijlings leunslapen, komt het frontaal leunslapen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja en uiteindelijk snurkt (heel hard!) hij dan zo door:
[ afbeelding ]
Ik vind Dirk wel mooi, ik hou wel van koetjes.
pi_161765854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dring Dirk nog maar eens een keertje op. In de verste verte geen ravissant mooie kat, maar wél het liefste dier dat ik ooit had (terwijl mensen in het verleden niet bepaald lief voor hém zijn geweest (ernstige verwaarlozing), dus waar hij het vermogen tot vertrouwen nog vandaan haalt, is ons een raadsel).

Hier zit ik op de bank en begint Dirk zo'n beetje te leunen. Hij valt dan gewoon leunend in slaap O+

Wat een held O+
  woensdag 27 april 2016 @ 22:52:29 #270
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161765891
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dring Dirk nog maar eens een keertje op. In de verste verte geen ravissant mooie kat, maar wél het liefste dier dat ik ooit had (terwijl mensen in het verleden niet bepaald lief voor hém zijn geweest (ernstige verwaarlozing), dus waar hij het vermogen tot vertrouwen nog vandaan haalt, is ons een raadsel).

Hier zit ik op de bank en begint Dirk zo'n beetje te leunen. Hij valt dan gewoon leunend in slaap O+

[ afbeelding ]
Na een tijdje zijlings leunslapen, komt het frontaal leunslapen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja en uiteindelijk snurkt (heel hard!) hij dan zo door:
[ afbeelding ]
Wat een moppie en zo mooi. O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 april 2016 @ 23:20:11 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161766430
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind Dirk wel mooi, ik hou wel van koetjes.
Ja, maar laten we wel wezen: Dirkje is geen Katten-kalender-material. Ik vind andere katten vaak zo gracieus, en nu ja, dat kunnen we van Dirk niet zeggen, met zijn mini-katerlijf, veel te grote, immer gloeiende roze oren en lamme hangstaart.
Hij tuimelt de halve dag van tafels en vensterbanken, rollebolt door de gang achter een pluisje aan en loopt omhoog turend naar een spinnetje, húp tegen een kastdeur aan. Fikse hoofdpijn kan hem niet onbekend zijn.
Als hij al dat gebots tegen van alles en nog wat in zijn leven níet doet, snurkt hij keihard, laat hij boeren of heeft hij de hik en likt hij aan willekeurige voorwerpen in huis. Hij gedraagt zich als een mal kitten, maar is al acht. Het komt nooit meer goed met hem.

Toch is hij evengoed mijn liefste en vriendelijkste katertje ooit. Hij is overal als de kippen bij, staat vrolijk rond te kijken bij alles wat wij doen. Dweilen? Onkruid wieden in de tuin? Of gewoon een bordspelletje doen? Dirk komt erbij en bestudeert minutieus wat we doen. Om daarna gerust omver in slaap te vallen. Het is een bijzondere kat en dat is hij.









[ Bericht 3% gewijzigd door Duderinnetje op 27-04-2016 23:52:28 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_161767379
Zeg ik: held! En hij boft maar met jullie O+
  donderdag 28 april 2016 @ 00:06:13 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161767399
We hebben overigens nóg een kat, namelijk Poes. Ondergesneeuwd door het turbulente leven van Dirk, maar door ons zeker niet minder geliefd. Poesje met een ellendig verleden. Ogenschijnlijk geen land mee te bezeilen, maar we komen na een jaar of vier al best een end met haar. Ze koos na twee jaar de man des huizes als haar vertrouwensmens en zij zijn vier pootjes op één buik. Vertederend hoe zo'n ogenschijnlijk 'harde' en onvriendelijke kat toch zo relatief huiselijk kan worden. Wij zijn dol op haar.



Snobs have more fun!
KLIK!
pi_161767410
Je foto doet het niet ;(

Eg-wel :Y

Die staat er lekker op :D
Doen ze het samen een beetje leuk?

[ Bericht 56% gewijzigd door Queller op 28-04-2016 00:20:07 ]
  donderdag 28 april 2016 @ 00:19:30 #275
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161767576
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:07 schreef Queller het volgende:
Je foto doet het niet ;(
Nu wel maar het is wederom geen schoonheid.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')