Weet je zeker dat het de radio code was? Normaal staan bij VW daar de uitgevoerde terugroepactie's. De radiovoorbereiding staat op een papiertje tergrote van je bankpasquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
Bij mijn golf 5 stond die code ergens in de kofferbak op een sticker, onder die vloerplaat. Maar geen idee of dat VAG universeel is, of dat de originele dealer die erin had geplakt.
100%quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de radio code was? Normaal staan bij VW daar de uitgevoerde terugroepactie's. De radiovoorbereiding staat op een papiertje tergrote van je bankpas
Helaas lijkt die het niet te doen. Ondertussen moet ik ook bijna 1 uur wachten voordat ik opnieuw een code kan proberen. Betekend dit ook nog iets?quote:
te vaak de verkeerde code. Jammer, ik kan je niet helpen aan een andere code.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:27 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Helaas lijkt die het niet te doen. Ondertussen moet ik ook bijna 1 uur wachten voordat ik opnieuw een code kan proberen. Betekend dit ook nog iets?
Als het goed is zit die gewoon netjes bij zijn autopapieren. Daar zit naast het instructieboekje van de auto zelf ook een boekje van de radio bij en bij dat boekje zit een kaartje waarop de code staat.quote:
Dus TS, zoek even of je dat blaadje nog ergens kan vinden tussen je papieren of voor mijn part print je dit plaatje uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:44 schreef boegschroef het volgende:
De dealer vraagt een erg hoog bedrag en ik zou dan beter een andere radio kunnen kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |