Top user. Net wat FOK! nodig heeft. Zakelijk maar toch goed onderbouwd. Hulde.quote:
Dankquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:07 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Top user. Net wat FOK! nodig heeft. Zakelijk maar toch goed onderbouwd. Hulde.
Die van mij doet dat dus ook!!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Dat doet mijn voorheen zwervertje ook . Het liefste gaat hij/zij over de muis heen liggen zodat ik niet kan scrollen of wat dan ook.
Slim beestje
Voortdurende aandacht. Het is zoals Garfield1985 hierboven zegt: wij zijn het personeelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Die van mij doet dat dus ook!!![]()
Super irritant haha, maar ook wel weer grappig.Kom ik de hele tijd tegen 'm aan als die ligt te slapen en dan schrikt ie. Maar ja, eigen schuld.
Nee, die illusie heb ik ook niet, maar sommige dingen zijn al helemaal voor elkaar. Niet meer bedelen om eten en vervolgens alles zo snel mogelijk naar binnen schrokken, maar er rustig de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:27 schreef Magemelvin het volgende:
Als het een zwerfkat was, zal je hem dat gedrag niet kunnen afleren.
Loser.quote:
bij mij op de spatiebalk, zodat ik alleen de onderkant van websites ziequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
Dat doet mijn voorheen zwervertje ook . Het liefste gaat hij/zij over de muis heen liggen zodat ik niet kan scrollen of wat dan ook.
Slim beestje
Geniale beesten zijn hetquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
bij mij op de spatiebalk, zodat ik alleen de onderkant van websites zie
De kat in kwestie is in dit geval dus de zwarte:quote:
Ja, het is geen sinecure. We zijn doomed met die bazenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:34 schreef Enix het volgende:
Dit doet mijn kat ook altijd.
Voor het beeldscherm lopen vind ik nog niet zo erg, maar als dat beest op schoot komt liggen heb ik binnen de kortste tijd kramp in m'n onderbenen. Of als ik d'r geen aandacht geef, krabt ze het behang naar de klote. Leuk man, katten.
Dat is toch juist leukkk, ben je lekker druk bezig geweest met het een of ander en op het moment dat je sowieso al even af moest schakelen en een moment rust moet pakken voor jezelf komt je poezel je lekker begroeten met een pluizige knuffel (lees: poezenvacht in je snoet gedrukt krijgen). Ik vind die momentjes geweldigquote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:34 schreef Enix het volgende:
Dit doet mijn kat ook altijd.
Voor het beeldscherm lopen vind ik nog niet zo erg, maar als dat beest op schoot komt liggen heb ik binnen de kortste tijd kramp in m'n onderbenen. Of als ik d'r geen aandacht geef, krabt ze het behang naar de klote. Leuk man, katten.
Zo'n grijze poes had ik ook ooit. Die liet zich ook alles maar welgevallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
De kat in kwestie is in dit geval dus de zwarte:
[ afbeelding ]
Maar ze staan er mooi beiden op zo.
Tja, het is maar wat je leuk noemt. Mijn kat is zeer huiselijk. Aangezien ze nog maar een halfjaar oud is, is ze nog erg speels. Als we thuis even niet opletten staat het hele huis op zijn kop: als ze niet aan het behang krabt, tikt ze alle spullen van de tafel of hangt ze in het gordijn. Ik daag je uit om het een week met mijn kat uit te houden. Ben benieuwd of je het nog zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 06:26 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dat is toch juist leukkk, ben je lekker druk bezig geweest met het een of ander en op het moment dat je sowieso al even af moest schakelen en een moment rust moet pakken voor jezelf komt je poezel je lekker begroeten met een pluizige knuffel (lees: poezenvacht in je snoet gedrukt krijgen). Ik vind die momentjes geweldig.
zelf opgeschreven jwt, boodschappenlijstjes en zoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:26 schreef Franknfurter het volgende:
Waarom staat er tekst op je vloer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |