Vanwaar zo boosaardg ? Je kwetst mijn tere ziel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:47 schreef deadprez het volgende:
Zou niet lezen, zelfs niet ironisch.
Dan weet meteen iedereen wie Tong80 is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:22 schreef Nibb-it het volgende:
Met een voorpublicatie en een interview met de auteur op de frontpage.
Alsof hij dat verborgen probeert te houden?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan weet meteen iedereen wie Tong80 is.
Waarom kom je af en toe, schralings langs m'n bebloede anus, azijnpissen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:46 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom staat dit niet gewoon in [FB]
De FP sucks. Een grote mislukking.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:22 schreef Nibb-it het volgende:
Met een voorpublicatie en een interview met de auteur op de frontpage.
Kom niet aan dat. Die is juist zelf altijd openhartig in deze. Integenslelling tot dit. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Alsof hij dat verborgen probeert te houden?
Maar Tong, Freemusketeers een idee?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan dat. Die is juist zelf altijd openhartig in deze. Integenslelling tot dit. Maar dat is een ander verhaal.
Nederlands Lavender, Nederlands.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Tong, Freemusketeers een idee?
Ja. Jij niet ?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef PIETR het volgende:
Denk je nou werkelijk dat er iemand geld gaat betalen voor die abominabel slecht geschreven stukjes van je?
Ik zou wel een tong80 boek kopen, hiir.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef PIETR het volgende:
Denk je nou werkelijk dat er iemand geld gaat betalen voor die abominabel slecht geschreven stukjes van je?
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
misschien kun je je beste topics bundelen, kijken of het een beetje loopt
Ik zou 'm jatten.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik zou wel een tong80 boek kopen, hiir.
Met een Tomos en Viola Holt achterop.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:30 schreef Scuidward het volgende:
Ga je voor de cover poseren met een motorfiets?
Beter dan een Puch die kucht Copycat.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:42 schreef Copycat het volgende:
Wordt dat niet een beetje zwaar? Een Tomos én Holt achterop de motorfiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |