Zyzz is dood hahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:36 schreef Ashqelon het volgende:
lol que hij vind zichzelf een betafaggot. Zyzz does not approve.
lol srs? ok brb even teruglezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft ze vanochtend nogmaals speciaal voor jou uitgebreider antwoord op gegeven. DM anders gewoon ipv hier telkens te spammen.
Ze is al onderwegquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
simon westra parkweg 121a
kquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n donkerblonde knakker
Haha nee zeker niet. Hij snapt er ook vrij weinig van als ik vertel dat ik naar een meet van een slowchat ben geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
toch niet weer een fokker of wel? en je kunt niet echt van loonslaaf spreken als je geneeskunde hebt gedaan imo.
jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit .. Zei .. Je .. Zelf
Ben je stiekem domblondje?
zyzz was die steroidshampel met lang haar die enkel trance luisterde?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
everybody has a little bit or zyzz in them.
zyzz?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom heb je zo veel interesse in de gespierde torso een man
ja hij hing van betafaggot naar aesthetic in twee jaar en fyi je kunt een dergelijk fysiek niet bereiken zonder roids. iedere bodybuilder dus ook arnie roiden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zyzz was die steroidshampel met lang haar die enkel trance luisterde?
ik kan echt niet aan hoevaak jij geforceerd betafaggot gepost hebt de afgelopen paar dagenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja hij hing van betafaggot naar aesthetic in twee jaar en fyi je kunt een dergelijk fysiek niet bereiken zonder roids. iedere bodybuilder dus ook arnie roiden.
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja hij hing van betafaggot naar aesthetic in twee jaar en fyi je kunt een dergelijk fysiek niet bereiken zonder roids. iedere bodybuilder dus ook arnie roiden.
je bent al 2 dagen over die jongen bezigquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
alleen omdat ik vroeg of hij betafaggot is?
lol truequote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan echt niet aan hoevaak jij geforceerd betafaggot gepost hebt de afgelopen paar dagen
tuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vrouw =/= homo.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent al 2 dagen over die jongen bezig
ben je verliefd of ontken je je homoseks nog?
Oh ja dat is waar, je hebt maar 1 klein vraagje gesteld.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
alleen omdat ik vroeg of hij betafaggot is?
wait wut waarom ga je promoveren dat is gewoon pure slavernij? hoelang ben je al bezig?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha nee zeker niet. Hij snapt er ook vrij weinig van als ik vertel dat ik naar een meet van een slowchat ben geweestMwah, doe nu promotie onderzoek, hoezo is dat geen loonslaverij?
oke true over dat plassen ook maar dat had meer betrekking op cy dan panzer.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar, je hebt maar 1 klein vraagje gesteld.
Sorry, gr.
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
iedereen die zegt dat ie dit niet mired oftewel bewonderd liegt.
[ afbeelding ]
mooi shirt inderdaad wie is die kneus daarnaastquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik dit bewonderen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[ afbeelding ]
hij is wie jij wilt zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit bewonderen?
de meeste mensen hebben daar geen mening over omdat het ze niets boeit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad, ik ben gewoon bewust moddervet en out of shape, iedereen die fitnessed is stiekem onzeker en eigenlijk openlijk homoseksueel en dan de ontvangende partij als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben daar geen mening over omdat het ze niets boeit.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
mijn moeder doet mad omdat ik een broek draag met een gat erin
dit ook niet sry.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
weet ik zag laatst iemand met een gat in d'r broek dacht gelijk dat is niet mijn ding
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
[..]
dit ook niet sry.
draag m niet naar buiten kneus, is een pj broek. zit een groot gat bij mn dijbeen maar hij zit zo lekker dus wil m nie weggooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |