ze staarde vaak naar me in practicum lesquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ze aan je denken? Je bent slechts een onopvallende passant in haar leven.
Deze obsessie is wel een beetje engquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
>kwam haar eind vorig schooljaar (vlak voor zomerreces) weer tegen op hometown station, samen met haar vriend
>ze liep voorlangs me op het station, beide deden we alsof we elkaar niet kenden
>ik stapte eerder dan hun in school en ging ff wc
>ik loop richting tentamenlokaal, ik kom haar vriend tegen
>ik zie treinmeisje bij deur staan, ze is aan het autisten op dr telefoon
>ik neem plaats bij een tafel met zo een scherm, recht tegenover haar, ze heeft me niet gezien, ik haar wel
>tentamenlokalen gaan open, ik sta op en ik blijf naar grond staren maar ik zie een glimlach van haar in ooghoek maar ik negeer
>ze was ingedeeld in lokaal tegenover mijn lokaal
>ik sta bij deur en kijk ff achterom ik zie dr gezicht op onweer staan
>Afloop tentamen, ik loop naar beneden, ik zie dr staan
>eenmaal ik beneden, ze keek weer ff omhoog van dr telefoon en schrok ofzo en draaide weg en ging kauwkompje weggooien
>eind van zomerreces kom ik haar in de winkelstraat tegen, ze zat op een bankje met een vermoeid gezicht, ik was op de fiets, we hadden paar sec eyecontact en toen draaide ze zich weg
>week later kwam ik haar weer op station tegen denk ik, ik had haar ingehaald
>eind december, ik kom van stage terug op hometown station
>ik sta bij de deuren, trein staat stil, ik zie blond meisje, leek op treinmeisje
>we ff heel kort oogcontact en onze ogen sprongen alle kanten op, er was sprake van echt hevige spanning
>ik schrok en keek naar grond
>keek klein beetje naar boven ik zie dr glimlachen met bambi oogjes
>ik kijk weer naar grond
>deuren gaan open, ik stap uit en blijf naar de grond staren
>deze week was afstudeervoorlichting, wss was ze daar aanwezig, ik niet, ik ga pas in september beginnen afstuderen
>zou ze aan me gedacht hebben? zou ze zich afvragen waar ik was? miste ze me? of boeit het haar allemaal niet meer?
>zie ik haar komende tentamenperiode weer? gaat ze de tentamens maken of gaat ze niet eens proberen ivm scriptie?
Ik staar ook weleens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze staarde vaak naar me in practicum les
ja klopt, echt een mongole gedrag ik eind december, ze geeft me glimlach met de kracht van 1000 zonnen maar ik schrok ervanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ookal was je lopend had je nog steeds niet gedaan
Je moet niet overal signalen in zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt, echt een mongole gedrag ik eind december, ze geeft me glimlach met de kracht van 1000 zonnen maar ik schrok ervan
als jij haar niet fixt dan ga ik haar fixenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt, echt een mongole gedrag ik eind december, ze geeft me glimlach met de kracht van 1000 zonnen maar ik schrok ervan
maar zij echt heel vaakquote:
Als je knap linkt aan sloeries wel. Gewoon knappe meiden zijn echt niet makkelijk hoor, dan zou je eerder ugly meisjes kunnen scoren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Knappe chicks zijn sws vaak makkelijker
ga je nog wat doen vanavond, baby?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je knap linkt aan sloeries wel. Gewoon knappe meiden zijn echt niet makkelijk hoor, dan zou je eerder ugly meisjes kunnen scoren.
Ik kom NU naar je toequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je nog wat doen vanavond, baby?
kom met mij mee dan :$quote:
Voor ze bij jou kan zijn moet je al weer verplicht op de bank zitten joh.quote:
Ik ga nooit voor ordinaire sloeries, je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je knap linkt aan sloeries wel. Gewoon knappe meiden zijn echt niet makkelijk hoor, dan zou je eerder ugly meisjes kunnen scoren.
2 dagen niet werkenquote:
je bent echt nattyquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor ordinaire sloeries, je weet niet eens hoe ik eruit zie
David Hasselhof, ben jij het?quote:
He wat jammer, ik was het niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Heee lieverd! Er is zojuist een topic verwijderd met een liedje dat ook over jou ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |