Vond voor het eerst een meisje leuk om haar innerlijk maar zij mij niet ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
waarom ben je viesboos dan
[..]
is britse comedy niet kut
oh shit, sucksquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vond voor het eerst een meisje leuk om haar innerlijk maar zij mij niet ofzo
ben je al afgevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja braddah je moest wat vragen ofzo?
Zag jou mijn naam typen in caps lock
zo poolen en dan misschien waterpijpquote:
Steen vind ik ook matig, spinal is woordkunstenaarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik niks van, net als steen
hoe is treinmeisje afgelopen broerquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
kga deze kapsel laten groeien
[ afbeelding ]
dit*quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
kga deze kapsel laten groeien
[ afbeelding ]
haha een lelijkerd kiezen om haar innerlijk en dan afgewezen wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vond voor het eerst een meisje leuk om haar innerlijk maar zij mij niet ofzo
slecht bruhquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hoe is treinmeisje afgelopen broer
Ja Fawlty vind ik dan weer niet echt leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Whatever you do, don't mention the war... i think i mentioned it once, but i got away with it....
We started it??? we started it??? you invaded bloody poland
ken alleen die kadaverrap shit hoor, zn nieuwe spul nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Steen vind ik ook matig, spinal is woordkunstenaar
echt nog steeds geen fucksquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
jawel want dan kan je viskar zien op webcam
Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
jawel want dan kan je viskar zien op webcam
geef even korte samenvattingquote:
Ja was ik een keer niet oppervlakkig, krijg je datquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha een lelijkerd kiezen om haar innerlijk en dan afgewezen worden
is wel hard man
maar wie zegt: Gij dwaas! die zal strafbaar zijn door het helse vuur.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:26 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Moet je mn posthistory bekijken dwaas
Alsof het beter gaat als je oppervlakkig bentquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja was ik een keer niet oppervlakkig, krijg je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |