Dat maakt toch niet uit, iedereen zit wel eens in de shit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:31 schreef FoXje het volgende:
Wil best openheid geven, maar is wel erg openbaar zo.
FOK! heeft gewoon een spoiler tag nodig die alleen beschikbaar is voor geregistreerde gebruikers.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, iedereen zit wel eens in de shit.
En je hoeft je naam niet te noemen, alleen cijfers en feiten.
Wie weet levert het wat op.
Ehm dat is hij al.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
FOK! heeft gewoon een spoiler tag nodig die alleen beschikbaar is voor geregistreerde gebruikers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te lezen.It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
Ik weet eigenlijk niet anders. Ik heb een jaar of 10 on-ingelogd gebruik gemaakt van dit forum en de spoilers waren volgens mij niet toegankelijk. Nou miste ik daar niets aan denk ik.quote:
Je hoeft geen cijfers te geven, kan me voorstellen dat je daar wat huiverig voor bent om het openbaar te maken. Je kunt prima geholpen worden zonder heel specifiek te worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:31 schreef FoXje het volgende:
Wil best openheid geven, maar is wel erg openbaar zo.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:41 schreef mrPanerai het volgende:
Hoeveel staat er dan al op die spaarrekening dat dat bedrag al zwaar mee weegt in hde nieuwe hypotheek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:59 schreef FoXje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mss dat het dan verstandiger is om de hypotheek een jaartje langer te laten doorlopen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:32 schreef mrPanerai het volgende:
[..]Pas die post even aan, TS had het niet voor niets in een spoiler gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mss dat het dan verstandiger is om de hypotheek een jaartje langer te laten doorlopen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Nizno op 06-02-2016 12:05:35 ]
Pas dan jouw post ook even aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pas die post even aan, TS had het niet voor niets in een spoiler gezet.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:14 schreef MaxKalav het volgende:
Heb je ASN al gebeld? Wellicht doen ze wel iets uit coulance
Inmiddels is eea geregeld. Dus toch goede service van ASN.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:14 schreef MaxKalav het volgende:
Heb je ASN al gebeld? Wellicht doen ze wel iets uit coulance
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |