Er is geen chocola.quote:
True.quote:
Mijn oom kreeg ook pas een partner op zijn veertigste. Getrouwd en ook nog twee kinderen gekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
En ik hoop gewoon dat ik niet tot middelbare leeftijd hoef te wachten tot ik eindelijk weer eens gelukkig wordt met een partner.
Kan je niet heel erg beinvloeden zelf maar ik zou het toch wel heel, heel erg kut vinden als dat pas op m`n 40ste ofzo zou gebeuren
Een eerste partner? Of ook na lang single te zijn geweest?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn oom kreeg ook pas een partner op zijn veertigste. Getrouwd en ook nog twee kinderen gekregen.
Na lang single te zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een eerste partner? Of ook na lang single te zijn geweest?
Wat voor soort boek?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:59 schreef Fera het volgende:
Ik zou ook ooit nog wel een boek willen schrijven.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:59 schreef Fera het volgende:
Ik zou ook ooit nog wel een boek willen schrijven.
moet jij op vrijdag naar school>?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
En veel boeken nog willen lezen
Weet ik nog niet precies. Ik denk in de richting van fantasy.quote:
Als ik al mijn geschreven dingen bij elkaar op tel heb je een mooi memoir van 300 paginas.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Het eerste hoofdstuk is al af!
al 3 jaar
Stijn jij weet mijn situatie toch wel? Niet zo grappig doenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 03:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet jij op vrijdag naar school>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |