Hoeft niet altijd om viesdikke mensen te gaan. Maar mensen met bepaalde curves kunnen beter iets hebben dan hele tengere mensen. Andersom ook trouwens, voordat ik een skinnyhater wordt genoemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja of je moet chubby chaser zijn.
Of Drizzt heten.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel mooi. Maar ze ziet er wel intens bedroefd uit.
Mij dan weer niet. Ik heb daar niet echt oog voor. Of interesse in wat dat betreft.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar modeflaters vallen mij dan sowieso wel heel snel op.
wat een zweefteef zegquote:
Mij valt het altijd ook heel snel bij mannen op als schoenen en riem niet matchen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij dan weer niet. Ik heb daar niet echt oog voor. Of interesse in wat dat betreft.
Ik zou haar zo voorbij lopen op straat. Niet lelijk, maar ze zou me niet opvallen verder. Dus ik snap de hype niet zo.quote:
Vind d'r esthetisch niet zo heel bijzonder.quote:
Mij dus totaal niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mij valt het altijd ook heel snel bij mannen op als schoenen en riem niet matchen.
Zo'n droevige reclame en dan staat die heks er hyperactief door heen te zwaaien, genot.quote:
die mimiek ookquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n droevige reclame en dan staat die heks er hyperactief door heen te zwaaien, genot.
De hype komt vooral door haar acterenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou haar zo voorbij lopen op straat. Niet lelijk, maar ze zou me niet opvallen verder. Dus ik snap de hype niet zo.
Ik kijk graag mensen, soms een beetje te opzichtig.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hype komt vooral door haar acterenMaar ze heeft echt een betoverend uiterlijk als je haar zo ziet, tenminste bij mij dan :$
Hm, dan ben ik te autistisch om dat eruit te halenquote:
Ik ook. Maar eigenlijk meer naar vrouwen dan naar mannen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk graag mensen, soms een beetje te opzichtig.
Op het terras zitten, mensen kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk graag mensen, soms een beetje te opzichtig.
Ik kijk naar beide wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eigenlijk meer naar vrouwen dan naar mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |