Dat zie je vaak bij provincieclubs die tegen Ajax scoren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit stond een jaar lang in de OP van het PSV-topic. Er waren weinig hoogtepunten dat jaar.
Ik zag deze gast wel zitten:quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
zitten deze weer in het publiek?
[ afbeelding ]
Vennegoor of Hesselinkquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
of hoe heet die andere knuppel die nooit werd opgesteld ook alweer?![]()
henegeer of homolink
Stijn kijk eens naar Thornton.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Botteghin is een matige speler.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij provincieclubs die tegen Ajax scoren.
TR gemaaktquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Botteghin is een matige speler.
Bij nog een gele kaart gaat ie er met rood van af. Beetje onzinnige opmerking dus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij nog een gele kaart is de Jong geschorst voor de halve finale. Maar eigenlijk maakt dat geen reet meer uit.
Ietwat gezet, kalende, kan niet tegen drank. zoals iedere brabo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zag deze gast wel zitten:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je thee krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij lijkt Luuk de Jong geen prettig persoon. Dan ga ik nog een stuk liever op de koffie bij Barazite
Dikke Co Stompe?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De uitvinders van het buskruit
Man man man. Wat een eppo's.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vaderlandse helden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kut op met je Enzo Knol troep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Die actie verdient de blauwe kaart.
je mocht willen dat je een boymans hadquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef Buitendam het volgende:
Booymans doet aan amateurtoneel. Hier repeteert hij even de Stervende Zwaan.
Best een mooi gebaar wat dat betreft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je thee krijgt.
En een Koran.
de blauwe kaartquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Die actie verdient de blauwe kaart.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Kut op met je Enzo Knol troep.
Je moeder is een boymans.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je mocht willen dat je een boymans had
quote:
Ajax speelt niet, dus dan is het een optie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit een vermakelijke wedstrijd vind?
'Dit kan mij echt niks boeienquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ga ik op reacties in dit topic rijmen, met het woord 'koeien' er voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |