- my bad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Onnoman het volgende:
een van de weinige clubs in de eredivisie die nog nooit gedegradeerd is
Komt omdat hij zo zwaar geblesseerd is geweest dat hij moet overcompenseren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Sked het volgende:
Sinds Van Ginkel bij PSV speelt is hij opeens heel agressief
Niet in verdedigend opzicht. Rotzooit nog steeds maar wat aan. Verliest altijd duels op cruciale posities, en is gewoon veel te nonchalant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was hij amper 18 in een dramatisch team. Vorig jaar is hij gewoon definitief doorgebroken.
PSV is slecht,quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef La_Moustache het volgende:
Sooow 0-3, is Utrecht zo goed of PSV zo slecht?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:54 schreef FL_Freak het volgende:
Heb liever dat Feyenoord tegen PSV in de finale komt.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. Roda en AZ zijn lastigere tegenstanders.
De nieuwe Strootman.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Sked het volgende:
Sinds Van Ginkel bij PSV speelt is hij opeens heel agressief
Geen idee waar je het over hebt en ik peins er ook niet over om mijn gedrag te veranderen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hangt al de hele avond de intelligente jongen uit en faalt hier behoorlijk in. Stop er alsjeblieft onmiddellijk mee.
Doe maar nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic schrijft nog sneller af dan de bankrekening van Twente.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
Niet eens Locadia eraf.
Kop een baksteen, Cocu.
Dat heeft hij zo te zien al meerdere malen gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
Niet eens Locadia eraf.
Kop een baksteen, Cocu.
Nee Van Ginkel rood laten krijgen lijkt mij ook beter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
Niet eens Locadia eraf.
Kop een baksteen, Cocu.
wel doeiquote:
PSV speelt als een zaterdag-amateurclub.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu geef je Utrecht echt te weinig credit. Spelen gewoon héél goed.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en ik peins er ook niet over om mijn gedrag te veranderen.
VVSB, zijn dat zaterdagamateurs?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
PSV speelt als een zaterdag-amateurclub.
Niemand boeit het iets behalve Feyenoord en andere subtoppers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
PSV laat maar weer eens zien dat de beker ze totaal niets boeit. Hebben ze ook een historie in.
Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Niemand boeit het iets behalve Feyenoord en andere subtoppers.
Dan zit het er nog in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Ja. Die ene werkt bij de Hema dus..
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Vermecelli het volgende:
Pasveer is trouwens een matige kutkeeper
Ik verzoek je dringend dit te heroverwegen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en ik peins er ook niet over om mijn gedrag te veranderen.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 04-02-2016 om 21:55:070 - With Marco van Ginkel in the starting eleven PSV never made any goal. Exceptional. reageer retweet
Brenet, Hendrix, Locadia, Moreno, Van Ginkel, De Jong, Willems... allemaal slecht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
Wat Brenet vandaag laat zien is schadelijk. Leek toch in een opwaartse spiraal te zitten.
Dit in tegenstelling tot een fantastische kutkeeper?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Vermecelli het volgende:
Pasveer is trouwens een matige kutkeeper
Wilde gewoon even laten zien dat hij in de PL gespeeld heeft. Kostte hem (bijna) een directe rode kaart.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Abed het volgende:
Van Ginkel, ouder geworden, wijzer, hoop opgestoken, hoop geleerd.
Toch wel leuk om die weer eens te horen. Lang geleden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Iedereen kan voetballen behalve PSV'![]()
Dit is de bekerrace.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Qua blijkelijk is PSV toch nog niet klaar voor de titelrace
En zondag zeker weer proberen de wedstrijd te staken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Iedereen kan voetballen behalve PSV'![]()
Elke kampioen laat punten liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Wat probeerde je nou precies te zeggen want hier snap ik echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 04-02-2016 om 21:55:070 - With Marco van Ginkel in the starting eleven PSV never made any goal. Exceptional. reageer retweet
tweets aanpassenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Aha. Stop maar weer gewoon met je gejank.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzoek je dringend dit te heroverwegen.
Dat is de inside jokequote:
Het is Engels.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat probeerde je nou precies te zeggen want hier snap ik echt helemaal niks van.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Onnoman het volgende:
best kansloos dat de beker niet meer gratis op tv te zien is
Dat PSV nog nooit scoorde als van Ginkel in de basis begon.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat probeerde je nou precies te zeggen want hier snap ik echt helemaal niks van.
het kan nogquote:
Tijdje geleden dat ik hardop heb moeten lachen om een post. Bedankt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Echt ongeloofloos. Een beetje globaal gaan op een forumquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Engels.
Ik heb het even vertaald voor je.
0 - met Marco van Ginkel in de startende elf PSV nooit een doel . Uitzonderlijk.
- Google Translate
Die was nog van zondag, Hans.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik hardop heb moeten lachen om een post. Bedankt.![]()
Geen dankquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is een heel erg domme opmerking van iemand, die qua blijkelijk, nooit Ajax kijkt.
Dit is al een Fok memequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel een Fok meme aankomen.
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Onnoman het volgende:
WIL IEMAND MIJ gvd nou eens vertellen wat de rookworst medewerker voor bonus krijgt voor zijn goal??????????????
Excuses.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Vaker in de livetopics komen jullie
quote:
De originele auteur van dit fenomenale taalhoogstandje is Brammes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok sorry. Ik ben qua blijkelijk niet op de hoogte.
Ik heb nognooit van UI gewisseld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
Als PSV dit nog wint neemt kapi een week lang een PSV-UI
Welquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nognooit van UI gewisseld.
Als PSV niet wint, neem jij een UI van Michiel Kramer voor zeven weken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
Die jongen heeft mij laatst keihard aangepaktquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De originele auteur van dit fenomenale taalhoogstandje is Brammes.
Niemand is verbaasd. Wat een dom varken is dat.
Leugens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker welquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nog nooit iets anders dan deze kapitein.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leugens.
Je hebt een keer een andere UI gehad van diezelfde kapitein.
Hoe lang nog Gudelj?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb één keer de fout gemaakt om mee te doen aan die UI-weddenschap onzin.
Hij had ook een keer de UI van LangeLans.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leugens.
Je hebt een keer een andere UI gehad van diezelfde kapitein.
Als PSV dit nog wint in de reguliere speeltijd neem ik de rest van het jaar een PSV UIquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
Doe dit nou nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als PSV dit nog wint in de reguliere speeltijd neem ik de rest van het jaar een PSV UI
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nog nooit iets anders dan deze kapitein.
Dit begint pijnlijk te worden..............quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij had ook een keer de UI van LangeLans.
#blessquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even een Schaken UI gehad geloof ik.
Kapiteintjes integriteit komt in het geding.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit begint pijnlijk te worden..............
Lang, maar eerlijk gezegd geef ik niet echt veel foks om mijn UI. Vandaar dat hij ook met paint is gemaakt.quote:
Wat ben jij een luguberdenkend mens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
SLOOP DIE HALLER VOOR KOMENDE ZONDAG JAJAJAJAJAAAAAAAAAAA
Waar zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Onnoman het volgende:
waar is toivonen en kezman eigenlijk?
op de bank?
Ken je deze nog.. nog .. nogquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
EIndhovenaartjes worden enthousiast omdat ze zich zo in het carnavalsgedruis kunnen storten.
Sowieso.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een luguberdenkend mens.
vergeet Manolev nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Onnoman het volgende:
waar is toivonen en kezman eigenlijk?
op de bank?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je deze nog.. nog .. nog
[ afbeelding ]
Classicquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem dit mee naar achteren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso.
Had zijn nek moeten wezeuuhhh
Als het 3-3 wordt neem jij een week lang een Phillip Cocu UI.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
Als iemand mij uitdaagt voor een andere UI als er iets tijdens deze wedstrijd gebeurt neemt Cavaliers 2 weken een Illmatic-UI
of hoe heet die andere knuppel die nooit werd opgesteld ook alweer?quote:
ZIE JE WEL DAT JE HET PROBEERT!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
'Momentum weg'? Dat is in strijd met de wet van het behoud van momentum.
GGMM vindt dit leuk.
Ik snap de grap niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
of hoe heet die andere knuppel die nooit werd opgesteld ook alweer?![]()
henegeer of homolink
Wie hoop je dat de beker wint?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als PSV dit nog wint.
Of ja, nee toch wel.
Dzsudzsak.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Djnormandy het volgende:
We missen meer een Dszusdak ofzo iets.
VVSBquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wie hoop je dat de beker wint?
VVSBquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
AZquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ken je deze nogquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maakt me niet uit, zolang het Feyenoord maar niet is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lucky van richting veranderd schot.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je deze nog
[ afbeelding ]
Na Messi.quote:
Dit stond een jaar lang in de OP van het PSV-topic. Er waren weinig hoogtepunten dat jaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je deze nog
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |