Denk dat jatten in een winkel makkelijker gaatquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een treurnis, jatten in de supermarkt zet toch geen zoden aan de dijk?![]()
Als ik echt in geldnood zat en jatten zou overwegen dan zou ik eerder ramkraken op geldautomaten gaan organiseren oid.
Puur voor research doeleinden... welke tandpasta en wat zou iemand er dan mee moeten doen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook verzorgingsproducten voor op de de markt. Zag ooit een kerel met een big shopper voor de haarspullen staan en met 1 zwaai kieperde die alle spulken in zijn tas. Ik stond te shakenTe bizar om te zien. Uiteraard wel gemeld, het was in mijn winkel. Een bepaald soort merk tandpasta wordt ook veel gejat. Zit een bepaald soort spul in waardoor je high wordt.
Elmex op je eikel smeren en dan naar de kassa lopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:45 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Puur voor research doeleinden... welke tandpasta en wat zou iemand er dan mee moeten doen?
hihaho :[quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
Hij wist wel dat dat ding nog gebakken moest worden?
Gierige Gasten niet kennen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Gierige gasten?? Is dat ook zo'n dom prankkanaal ofzo?
En dan ben jij zo'n droeftoeter die daar naar kijkt?
Weet niet wat/wie hier de klacht nou is. Diegene in de appie of TS zelf
parodontaxquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:45 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Puur voor research doeleinden... welke tandpasta en wat zou iemand er dan mee moeten doen?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
Hij wist wel dat dat ding nog gebakken moest worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |