lekker door die beroerde slaapplekquote:
Lijkt me juist geweldig om aan een beetje comfort te klussen of op expeditie te gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker door die beroerde slaapplek
in de voorstukjes voor vandaagquote:
Dat dacht ik ookquote:
Groepen is sowieso niet mijn dingquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zou me echt dood ergeren in zo'n groep
Nee joh, gewoon met de hele groep precies doen wat al vier dagen niet lukt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:47 schreef rubbereend het volgende:
gvd, ga met mensen experimenteren. Ga mensen het zelfde als vorige keer doen. vergroot de kans zou ik zeggen
Er is een heel mooi zandstrand aan de andere kant. Willen ze pas heen nadat ze vuur hebben natuurlijk, en dan gaan ze het vuur proberen mee te nemen met kooltjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:48 schreef Prisha het volgende:
5 dagen en ze weten niet wat er verder daar op het eiland is??
ze kunnen er ook niet zomaar komen, zijn al op expeditie geweest om het te vindenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Er is een heel mooi zandstrand aan de andere kant. Willen ze pas heen nadat ze vuur hebben natuurlijk, en dan gaan ze het vuur proberen mee te nemen met kooltjes.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Urb het volgende:
Moniek, de Utopia Bjorn van dit stel, altijd net niet.
Ze hadden op 2 a 3 na allemaal niet tussen dat tokkie zooitje missstaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Urb het volgende:
Moniek, de Utopia Bjorn van dit stel, altijd net niet.
Hebben ze al geprobeerd om lans de kust het strand te bereiken, of moeten ze per se door de jungle?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze kunnen er ook niet zomaar komen, zijn al op expeditie geweest om het te vinden
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Waarom een tattoo van een boodschappenwagentje
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laat ik een winkelwagen tatoo nemen
Verplicht winkelen met winkelwagentjequote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laat ik een winkelwagen tatoo nemen
Het schijnt gemakkelijk bereikbaar te zijn via een strandje dat even ten oosten van ze ligt, maar dat hebben ze ook nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben ze al geprobeerd om lans de kust het strand te bereiken, of moeten ze per se door de jungle?
Geen idee maar langs het strand lijkt mij inderdaad makkelijkerquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben ze al geprobeerd om lans de kust het strand te bereiken, of moeten ze per se door de jungle?
Hebben ze vorige week geprobeerdquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef rubbereend het volgende:
waarom maken al die mensen geen vuur?
makkelijk is relatief hèquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt gemakkelijk bereikbaar te zijn via een strandje dat even ten oosten van ze ligt, maar dat hebben ze ook nog niet ontdekt.
vooral rotsen rondom met tussendoor een strandjequote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Geen idee maar langs het strand lijkt mij inderdaad makkelijker
Hahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Moniek mist haar stofzuiger, denk ik.
Nou ja, dat werd door de stem gezegd. Misschien loopt daar al een paadje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
makkelijk is relatief hèmaar er is een route maar die moet je maar net vinden natuurlijk
Ze is wel een liefhebber van zuigen denk je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Moniek mist haar stofzuiger, denk ik.
Iddquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik hou niet van comfort.
Met haar omgebouwde boerderij van 200 m2
Ik wacht wel op de eerste die roept: "F it, ik zwem wel om dat eiland heen!"quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral rotsen rondom met tussendoor een strandje
dat er een makkelijkere route is ja, dan omzeil je het dichtgegroeide bosquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat werd door de stem gezegd. Misschien loopt daar al een paadje.
Haiquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik zie dit nu pas voor het eerst, ik haak aan, leuk concept!
hoiquote:
niks gemistquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:59 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
hoi
Heb ik veel gemist in de voorgaande afleveringen? Of kan ik vanaf nu erin duiken en meegenieten?
quote:
nee joh...kunnen ze een warm douche of bad nemenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft die ene meid net al die flesjes zitten vullen om in de zon te leggen, heel erg haar best gedaan natuurlijk, hebben ze ineens vuur en kan ze alles weer leeggieten.
peerdebekquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tanden op 50% van mn scherm opeens
iew.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zij is dus 36 en haar man 29 jaar ouder dus 65.
![]()
Nou
schelpje de manquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef rubbereend het volgende:
ze moeten echt heel veel eten binnenhalen voor 14 man
quote:
quote:
Kevinquote:
Even uitkoken, kunnen ze nu.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik zou die debielen van utopia wel eens op zo'n eiland willen zien
ha de meesten zouden het niet lang volhouden...geen botox, bier, vide....quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik zou die debielen van utopia wel eens op zo'n eiland willen zien
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef rubbereend het volgende:
Nou, ik neem aan dat ze een goede hut gebouwd hebben
zo iemand die niet door heeft wat ze zegtquote:
dat hadden ze toen ze nog geen vuur haddenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hadden ze toch voor water zo'n zeil regenwater kunnen opvangen?
Toen was het dagen lang droogquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hadden ze toch voor water zo'n zeil regenwater kunnen opvangen?
En hoe ze het zegt ook vooralquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo iemand die niet door heeft wat ze zegt
14quote:
14quote:
Ja maar vooruit denken stel het gaat uit...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hadden ze toen ze nog geen vuur hadden
Dat wordt een nieuwe hypequote:
denken..... daar doen ze niet aanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja maar vooruit denken stel het gaat uit...
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuwe hype
Sharing is caringquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuwe hype
En giftige visquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Handig, al dat vreten opsommen terwijl er enkel zand en kokosnoot is
ja dat vroeg ik me dus af, maar zo slim zijn ze uiteindelijk wel gewordenquote:
lijkt soms echt wel Utopia welquote:
Wacht maar tot de zombies en kannibalen komenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef livelink het volgende:
Ze gaan wel hard nu met vuur en strand. Het zal nu toch niet saai gaan worden?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar is het na 2 jaar nog steeds een tyfuszooi he
Of hobbithuisjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Urb het volgende:
Wel benieuwd wat ze dan verder nog moeten als ze daar aankomen, smurfendorp bouwen?
Fatsoenlijke slaapplek bouwenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Urb het volgende:
Wel benieuwd wat ze dan verder nog moeten als ze daar aankomen, smurfendorp bouwen?
ja! Decorbouwer helpt wel daarbij. En eten zoeken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Urb het volgende:
kapot gaat ze. Kapot!quote:
Krijgen ze bij ER niet een magnesiumstick mee?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:52 schreef svann het volgende:
Hoe kan het dat ze met Robinson in een kwartiertje ofzo vuur hadden en er hier dagen over doen?
Ja, daar deden ze de opdrachten mee.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:55 schreef Max23 het volgende:
Krijgen ze bij ER niet een magnesiumstick mee?
Nog niet helemaalquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:11 schreef DeNiAs het volgende:
Zitten jullie er klaar voor ?![]()
Jammer dat daar geen streams zijn .
dat zijn zandvlooi betenquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:46 schreef DeNiAs het volgende:
Ik krijg al jeuk als ik al die muggenbulten zie
Ik zag het op Facebook. Mag ik dan aannemen dat het programma een succes is? Ik hoop het.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Mylene het volgende:
Net5 bereidt tweede seizoen The Island voor
Hebben ze nog geen vuur dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Mylene het volgende:
Net5 bereidt tweede seizoen The Island voor
elke keer laterquote:
Minimaal..quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:45 schreef rubbereend het volgende:
nog best een aardige constructie voor het vuur. Alleen ik had geopteerd voor twee vuurpotten om het risico te spreiden
die sneuvelde de vorige keerquote:
Hij is wer gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die sneuvelde de vorige keer
Is lekker hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:49 schreef rubbereend het volgende:
Krokodillen en kaaimannen, dat klinkt als goed nieuws
Die zijn al verdwaaldquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:49 schreef livelink het volgende:
Nou even uitrusten en terug om de andere groep te gaan helpen
ff vangen met een speertjequote:
Met de blote handjes!quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:50 schreef rubbereend het volgende:
weg kwijt
[..]
ff vangen met een speertje
quote:
Sst er komt nog vloed hoop ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef rubbereend het volgende:
het vuur is aan meegekomendat is oprecht knap
eerst ebquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sst er komt nog vloed hoop ik
Typisch vrouwengedrag.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Gast heeft net een nacht doorgehaald in de stromende regen midden in de jungle en dan over jezelf klagen
Op strand werden ze ook zeiknat hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Gast heeft net een nacht doorgehaald in de stromende regen midden in de jungle en dan over jezelf klagen
Bounty reclame.. 5* resortje..quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:26 schreef rubbereend het volgende:
wat waren je verwachtingen dan vraag ik me af
medische check ups misschien na een week, zou niet heel gek zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |