abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:59:31 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159685463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ben een tikkie gekleurd, maar wel altijd consequent negatief geweest over Willems. Hij kan gewoon totaal niet verdedigen. Als je hem dan toch ergens neerzet, zet hem dan gewoon linksmid of linksbuiten. Kan hij zoveel voorzetten geven als hij wil.

Verdedigend is het echt een fiasco, neem maar aan dat het echt geen toeval is dat het verdedigend gisteren zo'n ramp was. Hij zorgt voor ontzettend veel onrust in je verdediging.
Willems is ook gekleurd. Schept dat geen band?

Kijk anders even wat wedstrijden van vorig jaar terug. Je blijft maar met dat voorbeeld van Oranje-Mexico komen, maar hij had Hulk bijvoorbeeld volledig in zijn broekzak vorig jaar. En vorig jaar heeft hij (ook verdedigend) geen slechte wedstrijd in de ED gehad.

Het is altijd makkelijk om 1 of 2 slecht wedstrijden aan te halen. Volgens die redenatie heeft van Persie ook nog nooit iets goed gedaan.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:01:21 #127
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_159685517
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ben een tikkie gekleurd, maar wel altijd consequent negatief geweest over Willems. Hij kan gewoon totaal niet verdedigen. Als je hem dan toch ergens neerzet, zet hem dan gewoon linksmid of linksbuiten. Kan hij zoveel voorzetten geven als hij wil.

Verdedigend is het echt een fiasco, neem maar aan dat het echt geen toeval is dat het verdedigend gisteren zo'n ramp was. Hij zorgt voor ontzettend veel onrust in je verdediging.
Totaal niet verdedigen?
Heb je vorig seizoen überhaupt wel naar PSV gekeken? Willems heeft zowel aanvallend ALS verdedigend flinke stappen gezet. Verdedigen was eerst zwak ja, maar daar heeft hij zich echt in verbetert.
pi_159685534
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kijk anders even wat wedstrijden van vorig jaar terug. Je blijft maar met dat voorbeeld van Oranje-Mexico komen, maar hij had Hulk bijvoorbeeld volledig in zijn broekzak vorig jaar. En vorig jaar heeft hij (ook verdedigend) geen slechte wedstrijd in de ED gehad.

Het is altijd makkelijk om 1 of 2 slecht wedstrijden aan te halen. Volgens die redenatie heeft van Persie ook nog nooit iets goed gedaan.
Ik ga die wedstrijd tegen Hulk maar eens terugkijken geloof ik. Maar verder is hij toch ook nooit echt getest tegen grote tegenstanders? En de keren dat hij getest werd zakte hij vaak door het ijs.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:04:23 #129
342627 tja77
pi_159685578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ga die wedstrijd tegen Hulk maar eens terugkijken geloof ik. Maar verder is hij toch ook nooit echt getest tegen grote tegenstanders? En de keren dat hij getest werd zakte hij vaak door het ijs.
Je zegt eerst dat het verdedigend een fiasco is, en dat hij helemaal niet kan verdedigen.
En nu kom je aankakken dat hij nooit echt getest is.
pi_159685695
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je zegt eerst dat het verdedigend een fiasco is, en dat hij helemaal niet kan verdedigen.
En nu kom je aankakken dat hij nooit echt getest is.
Jawel, hij is vaak genoeg getest. Op het EK bijvoorbeeld, met draken van wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Maar nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dat meer dan 3 jaar geleden is.

Na het EK was hij bij Oranje ook slecht, met zeer slechte wedstrijden tegen bijvoorbeeld Turkije.

PSV had juist in de periode 2012-2014 matige jaren, en daarin speelde Willems verdedigend ook vaak slecht. Vorig jaar gaf hij erg veel goede voorzetten tegen subtop en kleine clubs, maar waren Ajax en Feyenoord zo dramatisch dat je in de eredivisie eigenlijk niet over topwedstrijden kon spreken.

In de Europa League dacht ik dat het ook ruk was, maar Badder beweert dat hij Hulk (wat een geweldenaar is dat toch :{ ) in zijn broekzak had, dus dan zal hij wel heel veel bijgeleerd hebben.

Wat ik dus wilde zeggen: In zijn eerste 3 jaar zakte hij verdedigend altijd door het ijs, in zijn laatste jaar is hij in verdedigend opzicht niet getest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2016 20:09:36 ]
pi_159685734
Ik ben zenuwachtig voor zondag :@

Groetjes.
U MAD?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:27:43 #132
342627 tja77
pi_159686110
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Jawel, hij is vaak genoeg getest. Op het EK bijvoorbeeld, met draken van wedstrijden tegen Duitsland en Portugal. Maar nu ga je waarschijnlijk zeggen dat dat meer dan 3 jaar geleden is.

Na het EK was hij bij Oranje ook slecht, met zeer slechte wedstrijden tegen bijvoorbeeld Turkije.

PSV had juist in de periode 2012-2014 matige jaren, en daarin speelde Willems verdedigend ook vaak slecht. Vorig jaar gaf hij erg veel goede voorzetten tegen subtop en kleine clubs, maar waren Ajax en Feyenoord zo dramatisch dat je in de eredivisie eigenlijk niet over topwedstrijden kon spreken.

In de Europa League dacht ik dat het ook ruk was, maar Badder beweert dat hij Hulk (wat een geweldenaar is dat toch :{ ) in zijn broekzak had, dus dan zal hij wel heel veel bijgeleerd hebben.

Wat ik dus wilde zeggen: In zijn eerste 3 jaar zakte hij verdedigend altijd door het ijs, in zijn laatste jaar is hij in verdedigend opzicht niet getest.
Wat zwats jij een partij onzin bij elkaar zeg.
Tijdens het EK faalde heel het Nederlands elftal, Willems was daar 18 ofzo. Een talent daarop afrekenen is wel heel makkelijk. Wie waren zijn directe tegenstanders?
Vorig jaar stond hij er gewoon, zowel verdedigend als aanvallend. Maar dan vind jij dat de tegenstand weer niks was. Maar als jij niet in kunt zien dat hij progressie heeft geboekt, dan ligt dat echt aan jouw tunnelvisie.
Vorig jaar 1 van de beste voetballers van PSV, en ja dan doel ik ook op zijn verdedigende kwaliteiten.
pi_159686135
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat zwats jij een partij onzin bij elkaar zeg.
Tijdens het EK faalde heel het Nederlands elftal, Willems was daar 18 ofzo. Een talent daarop afrekenen is wel heel makkelijk. Wie waren zijn directe tegenstanders?
Vorig jaar stond hij er gewoon, zowel verdedigend als aanvallend. Maar dan vind jij dat de tegenstand weer niks was. Maar als jij niet in kunt zien dat hij progressie heeft geboekt, dan ligt dat echt aan jouw tunnelvisie.
Vorig jaar 1 van de beste voetballers van PSV, en ja dan doel ik ook op zijn verdedigende kwaliteiten.
Heerlijk genieten van zijn geweldige verdedigende kwaliteiten dit jaar dan maar ;)
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:32:39 #134
342627 tja77
pi_159686221
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Heerlijk genieten van zijn geweldige verdedigende kwaliteiten dit jaar dan maar ;)
Hij is een half jaar uit de roulatie geweest. En dan daarbij, als je die kwaliteiten vorig seizoen al niet kon zien, dan betwijfel ik of je dat nu ineens wel kunt. Of heb je nu wel ineens een realistische kijk op voetbal?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:41:57 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159686488
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In 2012 was hij 18, Hans.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 22:48:18 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159690256
Jong PSV na een 0-1 overwinnig op Sunderland door na de have finale van de Premier League International Cup. Waar ze Jong Chelsea, Villareal of Porto treffen.

Leemans scoorde.

[ Bericht 11% gewijzigd door BadderHaring op 05-02-2016 23:45:51 ]
pi_159690993
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij is een half jaar uit de roulatie geweest. En dan daarbij, als je die kwaliteiten vorig seizoen al niet kon zien, dan betwijfel ik of je dat nu ineens wel kunt. Of heb je nu wel ineens een realistische kijk op voetbal?
Achja, ik ben misschien ook niet helemaal objectief, omdat ik het een bloedirritante gozer vind. In z'n uitstraling, in z'n interviews, met z'n brilletje.

Weet niet of je vi gezien hebt, maar dan snap je misschien wat ik bedoel.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:10:42 #138
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159691104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Achja, ik ben misschien ook niet helemaal objectief, omdat ik het een bloedirritante gozer vind. In z'n uitstraling, in z'n interviews, met z'n brilletje.

Weet niet of je vi gezien hebt, maar dan snap je misschien wat ik bedoel.
Als je dit al van jezelf weet moet je er ook wat mee doen. Met deze insteek vind je 50 procent van de voetballers matige vervelende mongolen en is Cristiano Ronaldo ook maar een amateur omdat ie zo arrogant overkomt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_159691304
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:10 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Als je dit al van jezelf weet moet je er ook wat mee doen. Met deze insteek vind je 50 procent van de voetballers matige vervelende mongolen en is Cristiano Ronaldo ook maar een amateur omdat ie zo arrogant overkomt.
Vergelijking met Ronaldo gaat totaal niet op omdat die vol passie zit en elke wedstrijd het maximale uit zichzelf wil halen, (zie je ook aan zijn gezicht) terwijl Willems elke wedstrijd voetbalt alsof hij een potje trefbal op de camping aan het spelen is.

Het is niet eens zozeer arrogantie wat ik bij Willems bespeur, maar vooral luiheid. En dat vind ik kwalijk.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:17:23 #140
12172 Rabieluh
pi_159691366
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Vergelijking met Ronaldo gaat totaal niet op omdat die vol passie zit en elke wedstrijd het maximale uit zichzelf wil halen, (zie je ook aan zijn gezicht) terwijl Willems elke wedstrijd voetbalt alsof hij een potje trefbal op de camping aan het spelen is.

Het is niet eens zozeer arrogantie wat ik bij Willems bespeur, maar vooral luiheid. En dat vind ik kwalijk.
Zoals hij nu in t veld staat heb je daar gelijk in, voorheen was t niet zo erg. Maar dat heb je niet gezien op die ellende in oranje na toen hij net 18 was.
pi_159691452
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:17 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Zoals hij nu in t veld staat heb je daar gelijk in, voorheen was t niet zo erg. Maar dat heb je niet gezien op die ellende in oranje na toen hij net 18 was.
Achja, misschien bewijst hij dit jaar het tegendeel. Maar ik zie gewoon niet de echte drive en echte passie in hem die ik bijvoorbeeld in Wijnaldum wel zie. (en eigenlijk ook nog wel in Depay)

Niets mis met arrogantie, als je er maar hard voor werkt.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:23:50 #142
12172 Rabieluh
pi_159691611
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Achja, misschien bewijst hij dit jaar het tegendeel. Maar ik zie gewoon niet de echte drive en echte passie in hem die ik bijvoorbeeld in Wijnaldum wel zie. (en eigenlijk ook nog wel in Depay)

Niets mis met arrogantie, als je er maar hard voor werkt.
Ik kan alleen maar hopen dat hij zn oude niveau weer weet te halen in de resterende wedstrijden.

Wijnaldum is qua professionaliteit wel een topper natuurlijk, memphis probeert ook het maximale eruit te halen. Willems teert iets te veel op zn talent.
pi_159691820
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:23 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar hopen dat hij zn oude niveau weer weet te halen in de resterende wedstrijden.

Wijnaldum is qua professionaliteit wel een topper natuurlijk, memphis probeert ook het maximale eruit te halen. Willems teert iets te veel op zn talent.
Wijnaldum is een geweldige baas, hopelijk maakt hij meteen deze zomer al de overstap hogerop. Niet te lang mee wachten. Ook tijdens het WK veel onterechte kritiek gekregen, speelde prima.

Bij Depay heb ik nog steeds het idee dat het eerder aan United ligt dat hij zelden scoort, dan aan Depay zelf. Heb echt de hoop dat het er nog uit gaat komen de komende jaren.

Willems, tja.
pi_159718776
Ik zit al aan de dunne voor de wedstrijd tegen utreg, zou zomaar weer eens kunnen verliezen met 3-0
Nothing to see here, carry on
pi_159719237
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 08:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zit al aan de dunne voor de wedstrijd tegen utreg, zou zomaar weer eens kunnen verliezen met 3-0
Ik denk dat er vandaag wél motivatie is bij de jongens op 't veld. Verwacht eigenlijk "gewoon" een 1-3 overwinning.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 7 februari 2016 @ 09:46:35 #146
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159719284
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. De wisselvalligheid is veel te groot.
Eerlijk gezegd zie ik PSV eerder verliezen dan winnen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_159719295
Vandaag Ajax weer de koppositie ;( :'(
  zondag 7 februari 2016 @ 09:55:03 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159719353
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken. De wisselvalligheid is veel te groot.
Eerlijk gezegd zie ik PSV eerder verliezen dan winnen.
Als het wisselvallig is, dan zouden ze nu weer moeten winnen.
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 10:08:12 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159719470
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax thuis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 7 februari 2016 @ 10:10:01 #150
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159719487
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als het wisselvallig is, dan zouden ze nu weer moeten winnen.
Hoop het, maar ach aangezien ajax - feyenoord toch niet doorgaat, zijn we nog even koploper. ^O^
Bron:
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')