Met die logica kun je ook wel heroine voor gaan schrijven.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:08 schreef Blackpower_1 het volgende:
[..]
Daarom moet het ook niet eenmalig zijn. Maar good pussy, intiem zijn, goede seks is geweldig.
Het kan je problemen laten vergeten.
Heroïne - seks..quote:Op zondag 7 februari 2016 21:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Met die logica kun je ook wel heroine voor gaan schrijven.
Problemen even laten vergeten heb je gewoon niet zoveel aan.quote:
Klinkt wel enigszins herkenbaar, dus zal wel dezelfde geweest zijn als bij mijquote:Op zondag 7 februari 2016 20:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ook ik kreeg, schijnbaar naar aanleiding van mijn laatste twee posts in de feedback (die betrekking hadden op dit topic), voor het eerst in mijn FOK!-leveneen aantal boze/vreemde DM's (van één en dezelfde persoon... niet van Syndroom of -Deluzion-, dat wil ik er wel even bij zeggen).
Waarom? Welke hulp?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:45 schreef sibella2 het volgende:
Na het lezen van je klb topic. Echt, zoek hulp. Je gedachtengang is ziek en destructief.
Heb je dit topic gelezen? Psychologische hulp. Stop met wijzen naar anderen en werk aan jezelf. Ik word echt een beetje bang van je gedachtegang.quote:
Omdat jouw probleem niet is dat je maagd bent, maar dat je een enorm gekreukt zelfbeeld, onjuiste verwachtingen van seks, onjuiste verwachtingen van medicatie en een verknipt denkbeeld over relaties hebt.quote:
De psycholoog die de huisarts je voorstelde.quote:Welke hulp?
Quotes van zieke gedachtegang? ik zie het niet helemaal maar misschien ben ik dom.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:45 schreef sibella2 het volgende:
Na het lezen van je klb topic. Echt, zoek hulp. Je gedachtengang is ziek en destructief.
Dat zou off topic zijn. Klik op zijn profiel. Zijn er meerdere over hetzelfde onderwerp.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:35 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Quotes van zieke gedachtegang? ik zie het niet helemaal maar misschien ben ik dom.
Als je zijn topics in Klaagbaak leest weet je wel wat er bedoeld wordt.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:35 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Quotes van zieke gedachtegang? ik zie het niet helemaal maar misschien ben ik dom.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 10:49 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je zijn topics in Klaagbaak leest weet je wel wat er bedoeld wordt.
Alles.quote:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:42 schreef syndroom het volgende:
ik ben wel geschrokken dat ik iedereen hier op de kast heb weten te jagen met slechts een topic wat ik goed bedoelde. Als het gaat om vraag en aanbod is het toch realistisch wanneer er mannen bijkomen het aanbod voor andere mannen slinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |