Hogevloer (Qliner van Arriva of Qbuzz) past er ook onderdoor. Het is alleen wat krapjes, de bussen zijn zelf 3.5 meter en de ruimte onder het viaduct iets meer. Consequentie daarvan is dat de bus netjes en op het juiste moment in moet sturen...quote:Op maandag 23 mei 2016 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vermoedelijk wel. Een normale stadsbus past er wel onderdoor. Een hogevloersbus niet
Ja die zag ik ook. Staat ook duidelijk een bord van 2,80 ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zag net de foto dat de bus 10 meter te vroeg naar links is gegaan
Rover, stelletje aapjesquote:Buspassagiers moeten de mogelijkheid
houden om met contant geld een kaartje
te kopen.Reizigersorganisatie Rover en
andere consumentenorganisaties pleiten
daarvoor in een brief aan de Tweede
Kamer.In de bussen zouden bijvoorbeeld
automaten kunnen komen.
De afgelopen tijd legden chauffeurs in
een aantal steden het werk neer na een
reeks gewelddadige overvallen.Steeds
meer ov-bedrijven willen daarom vanaf
2018 geen contant geld meer in de bus.
Rover zegt dat bepaalde groepen,zoals
mensen met een verstandelijke beperking
of toeristen,minder de bus zullen nemen
als ze niet meer cash kunnen betalen.
Het alternatief dat ze bieden is inderdaad redelijk karig. Maar ik weet niet of het zo'n goed idee is het geld volledig uit de bus te bannen. Wat betreft toeristen hebben ze echt wel een punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rover, stelletje aapjes![]()
Want mensen met een verstandelijke beperking blootstellen aan eoa ingewikkelde kaartjesautomaat met tienmiljard verschillende aktiekortingsamenrreisformulerittenkaarten erin is een prima plan, of zo![]()
Die komen schiphol nog niet eens af zonder OVCquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef larsico het volgende:
[..]
Het alternatief dat ze bieden is inderdaad redelijk karig. Maar ik weet niet of het zo'n goed idee is het geld volledig uit de bus te bannen. Wat betreft toeristen hebben ze echt wel een punt.
De veel te dure taxiquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komen schiphol nog niet eens af zonder OVC
Niet iedereen komt voor Amsterdam hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komen schiphol nog niet eens af zonder OVC
Die komen gelukkig ook niet op schiphol aan met de caravanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:52 schreef larsico het volgende:
[..]
Niet iedereen komt voor Amsterdam he
Er zijn provincies die volledig van Duitsers leven die met hun caravan naar Nederland komen
Zou nogal een chaos worden, al die uit de lucht vallende blikkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die komen gelukkig ook niet op schiphol aan met de caravan
http://wiki.ovinnederland(...)_Aachen_Hauptbahnhofquote:Geldigheid OV-chipkaart
Er zijn geen speciale voorwaarden wat betreft het gebruik van de OV-chipkaart op deze grensoverschrijdende buslijn.
Sinds 27 augustus 2011 geldt ook een speciaal tarief voor lijn 50: een retourtje voor 8 euro. Kinderen tot en met 11 jaar kunnen meereizen. Op werkdagen is dit ticket pas na 9.00 uur geldig. In de weekenden geldt deze beperking niet.
Tenzij ik spontaan besluit om buschaffeur te worden niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
hebben buschauffeurs ook meerdere levens? net als een kat? :/
Ik heb er maar eentje in elk geval (voor zover ik weet, ben nog niet game-over gegaan dus je weet het nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
hebben buschauffeurs ook meerdere levens? net als een kat? :/
Ja. Weer zo'n stuk tekentafelgenialiteit wat in de praktijk nevernooit gaat werken, zoals ieder kind in een kwart seconde kan bedenken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef bork het volgende:
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/Autoblog/videos/10154087140641760/
zo achterstallige post aant verwerken? Ben nu naar de Noordertunnel ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Weer zo'n stuk tekentafelgenialiteit wat in de praktijk nevernooit gaat werken, zoals ieder kind in een kwart seconde kan bedenken.
echt knap hoe ze dit concept elk jaar weer opnieuw presenteren als iets nieuws. Zag het laatst ook al op nu.nl of zoquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef bork het volgende:
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/Autoblog/videos/10154087140641760/
Nope.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:38 schreef Baas_bas het volgende:
Als je CE hebt en je haalt dan je D rijbewijs krijg je dan DE erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |