Steeds in gesprek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dan bel je je zelf, hoe kom je dan verder
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
En dan kun je met je andere telefoon praten!
Wauw wat een uitvinding is dat ding toch!
Dan weet je in elk geval of er iets raars gebeurtquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dan bel je je zelf, hoe kom je dan verder
Staatsloterijquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef Burdie het volgende:
En het begon als zo'n gezellig topic.
13 is een ongeluksnummer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef naiipajiiau het volgende:
Twee keer het nummer 13 staat erop!!! Maar eff serieus hij kan toch wel verder uit elkaar.
En het nummer van de tegenhanger van onze grote goedheid Jezus: de antichristus.quote:
zou iemand zo'n oldschool toestel aangemeld hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zou aanraden om het serienummer hier in te voeren: https://www.stopheling.nl/
Je weet maar nooit.
of ze het ontvangen hebben? lolquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef brillenmeisje het volgende:
Het is een studentenonderzoek. Een paar weken geleden heb ik een gesprek opgevangen van een projectgroepje. Zij hadden het over versturen van telefoons. Ik weet niet precies wat ze willen weten van de mensen die een telefoon hebben ontvangen.
Better safe than sorryquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou iemand zo'n oud toestel aangemeld hebben?
Het is nog geen 00.00 uur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het is gewoon een heel raar gedoe. Een mobiel opsturen waar de ontvanger niets mee kan en waar de ontvanger van de gratis mobiel moet wachten tot de verzender je belt.
En vervolgens wordt er niet gebeld. Daar heeft de verzender niets aan en daar heeft de ontvanger niets aan. Zinloze missie.
foto's van murp hier boven gezien?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef shiftsix het volgende:
Kom erachter of er een tracking device/functie in zit
ik ga geloof ik even een paar dvd's rippen naar de mediaplayer ... weet ineens welke film ik wil zien vanavondquote:
Lijkt mij niet. Anders zouden ze er niet zoveel moeite in steken. De studenten die dit aan het bespreken waren zijn serieuze mensen. Het zijn geen 'lollige' types in ieder geval.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef shiftsix het volgende:
[..]
of ze het ontvangen hebben? lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |