Je voelde je nog niet eerder zo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu begin ik me echt ongemakkelijk te voelen. Thanks
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kun je simpel proberen door het toestel uit elkaar te halen. Dan kun je ook meteen controleren of er een verborgen microfoontje inzitten. Kwestie van een paar schroefjes losmaken. Aangezien dat ding door de brievenbus kwam en het wel een klein toestelletje is acht ik de kans klein dat er een explosief in zit.
Zou jij springen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor iets zieks ze kunnen bedenken. Bijvoorbeeld chanteren: als je niet van de dom af sprint met een ISIS vlag dan blazen we de Amsterdam Arena op of zo?
Als je het had geweten, dan had je het kunnen voorkomen.
Jouw reactie is nogal prematuur.
Beste tip tot dusverrequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:57 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beter doe je de sim ff in een andere telefoon!
Kan een simkaart een virus bevatten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Ik hoop wel dat de sim kaartjes ondertussen in andere mobieltje zitten???
Bij mij is hij alleen maar in gesprekquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.
Nee, zou sowieso niet mee doen met het spel. Zou wel proberen alles te doen om het te voorkomen, maar niet erin meegaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.
[..]
Zou jij springen dan?
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan een simkaart een virus bevatten?
Zo, niet in je eigen mobiel proppen.
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geld staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.
Dat kan sowieso want ze hebben mijn adres.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geldt staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.
Kan het wat minder? Je merkt volgens mij al dat Lavenderr dat niet leuk vindt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geldt staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.
Denk je echt dat ik alles helemaal ga teruglezen? Je ziet door de speculaties en aannames de telefoon niet meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Want die is ook nog helemaal niet langsgekomen...
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wil je niet weten wie dit is? Voor het zelfde geld staan ze de volgende keer voor je deur omdat je niet opneemt.
Ja, dat kan. Een SIM-kaart zou je telefoon kunnen overnemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Kan een simkaart een virus bevatten?
Ik zou het je ook niet aanraden neequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik alles helemaal ga teruglezen? Je ziet door de speculaties en aannames de telefoon niet meer
Ja sorry, je kunt iemand beter vast waarschuwen dan dat het straks te laat is toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kan het wat minder? Je merkt volgens mij al dat Lavenderr dat niet leuk vindt.
Ja hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
OK van het ergste uit te gaan...
Terroristische aanslag... mobieltje kan ontploffen.
Je evil twin KaBoem heeft het opgestuurd!quote:
Als je hem niet meer wil mag je hem wel naar mij opsturen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.
Inderdaad, dit gebeurde ook in de RAI (Amsterdam) bij een grote kleding outlet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat een of twee weken geleden simkaarten van Lebara werden uitgedeeld volgens mij op station Eindhoven. Ik moest snel naar school en heb niet goed gekeken, maar het was dus een stand van Lebara met wat van hun mensen er bij en zo ver ik weet deelden ze simkaarten uit...
Geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft, maar ik vond het zoiets raars. Heb me er verder niet meer mee bezig gehouden, maar ik vind het nu toch wel even noemenswaardig. Zeker omdat het in de meeste van deze telefoongevallen toch om Lebara gaat.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je evil twin KaBoem heeft het opgestuurd!
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEERquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Zullen we het nu weer over de Staatsloterij hebben?
Vind het nu wel eng worden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
effe wachten dan...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Nou wie schroeft hem uit elkaar?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEER
UW CAVIA STAAT IN DE FIKPoes heeft geen kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral kut voor de users die een telefoon hebben gekregen, die zijn doodsbang nu door jullie geroep en gespeculeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |