Was toch wel overduidelijk dat dat een "grapje" was toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.
Waarom??quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Ik hoop wel dat de sim kaartjes ondertussen in andere mobieltje zitten???
De mijne meestal 2 meter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef WebHawk het volgende:
[..]
GPS is (buitenshuis) tot op een paar meter nauwkeurig?
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Dit lijkt meer alsof het iemand is die zit te pranken, maar an sich kun je een terroristische aanslag of weet ik wat niet uitsluiten.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dvd-mijn-brievenbusquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom waren die aanslag-dvdtjes geen landelijk nieuws?Hoor het hier voor het eerst.
Omdat dat waarschijnlijk door een lokale gekkie is gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom waren die aanslag-dvdtjes geen landelijk nieuws?Hoor het hier voor het eerst.
Ik heb het wel voorbij zien komen als nieuws. Maar ik geloof niet op tv.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat kun je simpel uitvogelen door het toestel uit elkaar te halen. Dan kun je ook meteen controleren of er een verborgen microfoontje inzit. Kwestie van een paar schroefjes losmaken. Aangezien dat ding door de brievenbus kwam en het wel een klein toestelletje is acht ik de kans klein dat er een explosief in zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
OK van het ergste uit te gaan...
Terroristische aanslag... mobieltje kan ontploffen.
Ja weet ik veel wat voor iets zieks ze kunnen bedenken. Bijvoorbeeld chanteren: als je niet van de dom af sprint met een ISIS vlag dan blazen we de Amsterdam Arena op of zo?quote:
Ja, nu begin ik me echt ongemakkelijk te voelen. Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
OK van het ergste uit te gaan...
Terroristische aanslag... mobieltje kan ontploffen.
Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dvd-mijn-brievenbus
Je voelde je nog niet eerder zo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu begin ik me echt ongemakkelijk te voelen. Thanks
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kun je simpel proberen door het toestel uit elkaar te halen. Dan kun je ook meteen controleren of er een verborgen microfoontje inzitten. Kwestie van een paar schroefjes losmaken. Aangezien dat ding door de brievenbus kwam en het wel een klein toestelletje is acht ik de kans klein dat er een explosief in zit.
Zou jij springen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor iets zieks ze kunnen bedenken. Bijvoorbeeld chanteren: als je niet van de dom af sprint met een ISIS vlag dan blazen we de Amsterdam Arena op of zo?
Als je het had geweten, dan had je het kunnen voorkomen.
Jouw reactie is nogal prematuur.
Beste tip tot dusverrequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:57 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beter doe je de sim ff in een andere telefoon!
Kan een simkaart een virus bevatten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Ik hoop wel dat de sim kaartjes ondertussen in andere mobieltje zitten???
Bij mij is hij alleen maar in gesprekquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar er schijnt een mexicaan op te nemen.
Nee, zou sowieso niet mee doen met het spel. Zou wel proberen alles te doen om het te voorkomen, maar niet erin meegaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
10 gram springstof naast je hoofd overleef je niet hoor.
[..]
Zou jij springen dan?
Nee, dat vind ik ook helemaal geen goed advies. Batterij er uit, simkaart kapot maken lijkt me beter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan een simkaart een virus bevatten?
Zo, niet in je eigen mobiel proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |