Ik wist niet of dit al bekend was (vast wel), maar kon er geen topic in Fok over vinden.
Zijn er nog meer van dit soort dingen?
Ik weet dat Steve Vai ergens een liedje heeft waar opeens 'De antwoorden zijn altijd al aanwezig' gesproken wordt...
In een Go remix van Moby heeft hij een sample gebruikt van de Rotterdam Termination Source. Het nummer valt dan stil en plotseling wordt er dan 'Feyenoord, Feyenoord' gebruld.
quote:Oh, dát heb ik er nooit in gehoord, maar ik hoor altijd iets dat lijkt op 'Tros televisie...'.
Op zaterdag 23 november 2002 11:44 schreef belsen het volgende:
Ik heb altijd dat idee bij de gesproken tekstsamples in Yellow Submarine. Dan hoor je iets van: 'jongens, wie er het eerst uit is'. Maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.
Wel heeft Paul McCartney over Het Concertgebouw gezongen, in 'Rock Show' (van de Wings-LP 'Venus And Mars'). En dat spreekt hij dan uit als 'cóncertgeboow', dus een béétje Nederlands zingen is het wel.
"I remember, I remember buffalo And I remember Hengelo
It would seem to me
I remember every single fucking thing I know"
Destijds ook wel eens in een interview gelezen dat echt het Nederlandse Hengelo werd bedoeld. Vonden een grappige naam ofzo.
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:05 schreef Random_hero het volgende:
the offspring - why don't you get a job. Daar hoor je ergens in het nummer na: "And he hates that bitch" Echt waar!
tis meer (oud)vlaams
Het Vlaamse heir staat immer pal
Daar t winnen of daar t sterven zal
Alhier, aldaar aan lange lansen
De leeuwen dansen, de leeuwen dansen
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 12:53 schreef CloudBox het volgende:
In het nummer Karma Kameleon zingt Boy George: With Koot en Bie, with Koot en Biiiieeeeeeehieeeee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |