quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kun je een samenvatting geven van dat topic? Zo zonder plaatjes is het een beetje vaag.
Moet lachen om de gif en de heupenzwiegende fokker in de spiegelquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GC / haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.
Topic is nog jarenlang omhooggeschopt.
Overigens zie ik op de foto helemaal geen bevestigingsmogelijkheid voor wieltjes.
Heropen het topic snelquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GC / haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.
Topic is nog jarenlang omhooggeschopt.
Overigens zie ik op de foto helemaal geen bevestigingsmogelijkheid voor wieltjes.
Hoezo niet opgelost?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heropen het topic snelMysterie is nog niet opgelost
Burdie zegt dat er geen bevestigingsmogelijkheid is voor wieltjesquote:
Maar daar waren toch foto's van van zo een zelfde rek met wieltjes eronder?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Burdie zegt dat er geen bevestigingsmogelijkheid is voor wieltjes
quote:Maargoed, terug naar de mysterieuze telefoontjes.
nee, de vader van mijn vrouwquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
wie? Is dat een kloon van opa.bakkebaard?
Het concept homo huwelijk is je vreemd?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
jij bent zelf een vrouw, dus hoe kun je dan een vrouw hebben?
Halloooooooooooo 1950, hoe kom je op internet, dat bestaat in jouw tijd nog niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Slavin, jeweets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Puts op je hoofd... ik ben voor oude gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Volgens mij hè, heeft Fok! daar al een jaar of 10 een knop voor.
Meestal kunnen telefoon accu's daar slecht tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |