Heropen het topic snelquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GC / haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.
Topic is nog jarenlang omhooggeschopt.
Overigens zie ik op de foto helemaal geen bevestigingsmogelijkheid voor wieltjes.
Hoezo niet opgelost?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heropen het topic snelMysterie is nog niet opgelost
Burdie zegt dat er geen bevestigingsmogelijkheid is voor wieltjesquote:
Maar daar waren toch foto's van van zo een zelfde rek met wieltjes eronder?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Burdie zegt dat er geen bevestigingsmogelijkheid is voor wieltjes
quote:Maargoed, terug naar de mysterieuze telefoontjes.
nee, de vader van mijn vrouwquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
wie? Is dat een kloon van opa.bakkebaard?
Het concept homo huwelijk is je vreemd?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
jij bent zelf een vrouw, dus hoe kun je dan een vrouw hebben?
Halloooooooooooo 1950, hoe kom je op internet, dat bestaat in jouw tijd nog niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Slavin, jeweets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Puts op je hoofd... ik ben voor oude gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Volgens mij hè, heeft Fok! daar al een jaar of 10 een knop voor.
Meestal kunnen telefoon accu's daar slecht tegenquote:
Heeft nog tot 2011 geduurd voor het topic dicht wasquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:08 schreef Moppert het volgende:
lol dat kledingrek topicdaar heb ik toen ook zo om moeten lachen
Niet elk programma is livequote:Op donderdag 4 februari 2016 16:08 schreef murp het volgende:
Is volgens mij ook niet afkomstig voor een show op tv
http://www.nu.nl/tvgids/primetime
Jij werkt als publiek? Dat je dit weet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Niet elk programma is liveHet zou best kunnen dat je tijdens opnames wordt gebeld
Vanavond zijn er bijvoorbeeld ook opnames: http://www.publiek-gezoch(...)pauls-puber-kookshow
Neequote:Op donderdag 4 februari 2016 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
Zij eigenlijk alle mensen die de telefoon hebben ontvangen lid van de postcodeloterij of de vriendenloterij?
Nee, ik dacht dat het misschien was voor Staatsloterij Puur Geluk, dus ging kijken wanneer daar de opnames voor waren. Via google "opname staatsloterij puur geluk" was deze pagina snel gevondenquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij werkt als publiek? Dat je dit weet?
Ah, dan is die af te vinken.quote:
op Bulgaren hatenquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:34 schreef Rozevla het volgende:
Is TS nou al godverdomme open gesneden door een paar van die kut Bulgaren of wat???
en ze dan in een VM laten spelen <3 met wat fake CC / bank gegevens en wat mooie plaatjes van je vriendin natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:20 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Herro, this is kerpal speaking from San Fwansisco. Yes, Unitet states yes. I'm calling you from usa!
There is somting wrong with your computer. i need you to startup this and that..
Wist jij dat ze vla pas sinds 2006 uitbrengen in het buitenland.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:34 schreef Rozevla het volgende:
Is TS nou al godverdomme open gesneden door een paar van die kut Bulgaren of wat???
Misschien wel verstandig, weet je zeker dat die tel niet zal ontploffen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:35 schreef murp het volgende:
Misschien een optie om de simkaart in een andere telefoon te doen?
niet als er een pincode opzit...quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:35 schreef murp het volgende:
Misschien een optie om de simkaart in een andere telefoon te doen?
pincode zat erbij op een los briefjequote:Op donderdag 4 februari 2016 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
niet als er een pincode opzit...
Welke pincode? Miscchien kunnen we een patroon vinden?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:38 schreef murp het volgende:
[..]
pincode zat erbij op een los briefje
0000quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Welke pincode? Miscchien kunnen we een patroon vinden?
bij mij nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 16:38 schreef murp het volgende:
[..]
pincode zat erbij op een los briefje
dan kan je maar beter dat ding aan de lader houden.quote:
dan hoop ik dat jij ook een telefoon krijgt.......quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:34 schreef Rozevla het volgende:
Wat dus niet het geval is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:58 schreef Infection het volgende:
Als het hier alleen FOK!kers betreft moet er dus een verband zijn tussen deze FOK!kers. Toevallig jullie adres op het forum gepost? Of hebben jullie toevallig dezelfde vrienden?
Ik kon niets op Twitter vinden. Geef ons eens wat bronnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat dus niet het geval is.
Hierisdekerstman was geen FOK!user, hij heeft zich hier naar aanleiding van het ontvangen van de telefoon pas aangemeld en gepost. Ook zijn er enkele op twitter bekend die niet op FOK! zitten die een telefoon hebben ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |