Wel leuk als je met je vader van dezelfde muziek kan genieten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben een beetje opgegroeid met dat soort muziek. Ik ga 2 maart ook met mijn vader naar Fred Eaglesmith. Beetje nostalgie voor mij.
Dank je.quote:
Hij vindt het ook leuker dan mijn hardcore periode. Hij vond Tame Impala ook leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een fobo met recentere foto's.
De mijne vindt het zeikmuziek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij vindt het ook leuker dan mijn hardcore periode. Hij vond Tame Impala ook leuk.
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is het eerste seizoen trailer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
De mijne vindt het zeikmuziek.
Alles is ook gewoon duur.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wil wel graag gaan sporten eigenlijk. Maar de leuke dingen zijn duur.
Ik kijk mee, zo leuk om nog eens alles te zienquote:
Ik nog 10.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik nog twee of drie kilo extra eraf wil en dan ga ik stoppen. :$
Ik dacht even dat je Heppie was. Die vraagt dat ook altijd zo.quote:
Anders misschien mijn ouders lief aankijken. :$ Voor mijn gezondheid willen ze het misschien wel doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles is ook gewoon duur.
Hopelijk vind je iets waar je plezier in hebt en je fit van gaat voelen en wat toch binnen je budget valt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kijk mee, zo leuk om nog eens alles te zienEcht mijn lievelings serie, maar niemand kent het
Leukquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Heppie was. Die vraagt dat ook altijd zo.
Is goed hoor.
Bby samen Collateral kijken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Heppie was. Die vraagt dat ook altijd zo.
Is goed hoor.
Maar 1 april is het nieuwe seizoen alquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Leuk
Ik moet wel eerst nog 57 afleveringen kijken van andere series, anders vind ik het te chaotisch worden.
Al Supernatural gekeken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Leuk
Ik moet wel eerst nog 57 afleveringen kijken van andere series, anders vind ik het te chaotisch worden.
Wow dat is nog veel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Leuk
Wat is dat dan?quote:
Dan moet ze wel echt binge watchen wil ze er niet 2 jaar over doen.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar 1 april is het nieuwe seizoen al
Ja klopt, tijdje geen series gekeken. En dan heb ik ook nog series lopen die niet op m'n lijstje staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow dat is nog veel.Ik heb ook nog wat dingen lopen.
[..]
Wat is dat dan?
Film met Jamie Foxx en Tom Cruise. Kan me er weinig over herinneren maar vond 't een 5/7.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Film met Jamie Foxx en Tom Cruise. Kan me er weinig over herinneren maar vond 't een 5/7.
Dus kijken yes? :$quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:06 schreef Fera het volgende:
Heppie, J. had Onyxia in zijn brawl pakje.
Welke aflevering zit je?quote:
Laatste seizoen was wel matig vergeleken met voorgaande. Maar ik hoop nog steeds dat het volgende seizoen weer gaat knallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |