Wie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:46 schreef McGrath het volgende:
Ik ben best wel blij dat ik Jamie XX live ga meemaken
Mika heeft mijn rug.quote:
Ieuwquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
En die te hard aan je lolly zuigt.
Nee johquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hadden alle mannen maar haar zoals Sirius.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Als iedereen het heeft let je daar niet meer op denk ik. Minder speciaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan kwijlend over straat gaan.
ik heb alleen maar een foto van je gezien van vroeger, toen we allemaal foto's van vroeger postte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Wel weer een kilo afgevallen binnen een week of zo.Ondanks dat ik een paar keer lekker gesnackt heb.
Ik blijf erbij dat ik het leuker zou vinden om naar buiten te gaan als het zo was.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iedereen het heeft let je daar niet meer op denk ik. Minder speciaal.
Ik denk veel wondvocht kwijt. Komt ook praktisch niets meer uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel een flink tempo van afvallen Feer.
Ik val echt op jongetjes vergeleken die harige mannen van jou.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan kwijlend over straat gaan.
Ik heb een fobo met recentere foto's.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een foto van je gezien van vroeger, toen we allemaal foto's van vroeger postte.
Maar op die 2 foto's zit ook al best veel verschil?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een fobo met recentere foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |