Ieuwquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
En die te hard aan je lolly zuigt.
Nee johquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hadden alle mannen maar haar zoals Sirius.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Als iedereen het heeft let je daar niet meer op denk ik. Minder speciaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan kwijlend over straat gaan.
ik heb alleen maar een foto van je gezien van vroeger, toen we allemaal foto's van vroeger postte.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Wel weer een kilo afgevallen binnen een week of zo.Ondanks dat ik een paar keer lekker gesnackt heb.
Ik blijf erbij dat ik het leuker zou vinden om naar buiten te gaan als het zo was.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iedereen het heeft let je daar niet meer op denk ik. Minder speciaal.
Ik denk veel wondvocht kwijt. Komt ook praktisch niets meer uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel een flink tempo van afvallen Feer.
Ik val echt op jongetjes vergeleken die harige mannen van jou.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan kwijlend over straat gaan.
Ik heb een fobo met recentere foto's.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een foto van je gezien van vroeger, toen we allemaal foto's van vroeger postte.
Maar op die 2 foto's zit ook al best veel verschil?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een fobo met recentere foto's.
Ik ben wel een beetje dol op veel gezichts- en hoofdhaar denk ik ja. :$quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik val echt op jongetjes vergeleken die harige mannen van jou.
Dat scheelt ook wel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk veel wondvocht kwijt. Komt ook praktisch niets meer uit.
Ja. klopt. 2012 en 2014.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar op die 2 foto's zit ook al best veel verschil?
En mijn vader vindt het leuk dat je Warren Zevon leuk vindt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een fobo met recentere foto's.
Allereerst gewoon gezond BMI. Dat is 72. En dan kijken of ik nog door kan tot 65. Lichter hoeft denk ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat scheelt ook wel natuurlijk.
Wat gaat je streefgewicht zijn, of heb je die niet echt?
Ik wil net zeggen, wat een lief beestje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Even in Feers fobo gluren voor de Bogie puppyfoto.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
En mijn vader vindt het leuk dat je Warren Zevon leuk vindt.
72 kilo bedoel je dan hoop ik?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Allereerst gewoon gezond BMI. Dat is 72. En dan kijken of ik nog door kan tot 65. Lichter hoeft denk ik niet.
Geen idee. Kan altijd nog. Waar gaat het over?quote:
Ik kijk zoveel. Serieverslaafd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, wat een lief beestje.
En feertje kijkt Sherlock.![]()
Ik ben een beetje opgegroeid met dat soort muziek. Ik ga 2 maart ook met mijn vader naar Fred Eaglesmith. Beetje nostalgie voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik luisterde dat vooral met mijn ex. Maar hij heeft de CD's.
O ja, kg inderdaad.quote:
Ah, succes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Allereerst gewoon gezond BMI. Dat is 72. En dan kijken of ik nog door kan tot 65. Lichter hoeft denk ik niet.
Dit is het eerste seizoen trailerquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Kan altijd nog. Waar gaat het over?
[..]
Ik kijk zoveel. Serieverslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |