de afbeeldings-urlquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik was even aan het kijken en toen kwam deze voorbij.
[ afbeelding ]
Maar dan ga je toch niet werken? Gewoon een doos ijsjes kopen en op straat leggen en verder gewoon need for speed gaan spelen op je veel te grote tvquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil ook de monies hebben om dat te kunnen doen.
Laatst ook nog slapen, om 7 uur 's avonds. Werd ik om 11 uur wakker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat power altijd een beetje ontbreekt. Word er alleen maar vermoeider van.
Hoop dat ze levend gevonden wordt!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Nu ben ik wel weer klaar met bellen. Dierenbescherming weet het nu ook dat ze weg is.
Hoop het ook. Ze was wel mijn lieveling van de 2quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoop dat ze levend gevonden wordt!
HAHAHAquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb alleen langer haar en ben meer ripped.
Ja oké, haar is weer korter.quote:
quote:
Gemillimeterd.quote:
Woop woopquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Schouderlengte vind ik stiekem de aantrekkelijkste haarlengte bij mannen. :$
Beetje jammer dat Mika z'n haar heeft geknipt zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ok, jammerquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ja is wel minder.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Mika z'n haar heeft geknipt zeker.
Nu heb je denk ik een eivormig hoofd.quote:
Ligt aan de man en zijn haar. Heel stijl vind ik niet mooi. Wel wat slag of krul dan. Volume.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja is wel minder.
Maar het is geen vereiste hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |