Ben je enkel niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.
Wowow. Ok sorry mevrouw.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op he anders krijg je met mij aan de stok jongeman
Vorige maand wilde hij nog in mijn broekje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
heppie is een gezette vuurtorenquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
Nog steeds hoor. :$ Niet doorvertellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige maand wilde hij nog in mijn broekje.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heppie is een gezette vuurtoren
quote:
Hep woont ook in the burrowquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zie nu een soort Ron Weasley voor me
Als ik ooit single raak, zoek ik je opquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. :$ Niet doorvertellen.
Klopt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik ooit single raak, zoek ik je op
is vaak zo hequote:Op donderdag 4 februari 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat wel gek is? Nu 1 van de 2 katten weg is is de ander echt belachelijk lief geworden.
Gewoon partnerruil als we 40 en verveeld zijn toch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.
hij was best wel lekkertje in de laatste films tbhquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Dan pas?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon partnerruil als we 40 en verveeld zijn toch.
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze mist haar ook gewoon niet. Terwijl het zusjes zijn.
Loka is al jaloers als ik een meisje dm.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.
Hmm omdat ze niet zoekt niks. Toen mijn vorige kat zijn broertje dood ging kon je echt merken dat hij hem miste.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?
katten uiten emoties anders he
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lolquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?
katten uiten emoties anders he
Ik was even aan het kijken en toen kwam deze voorbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij was best wel lekkertje in de laatste films tbh
lol jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lol
komt waarschijnlijk nog welquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm omdat ze niet zoekt niks. Toen mijn vorige kat zijn broertje dood ging kon je echt merken dat hij hem miste.
sorry hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |