En dan bel jij iemand met een vriezer met katten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze poes *heet ook Poes* is weg:
[ afbeelding ]
Oh bah, gebeurt dat echtquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De afvalopruimingsdienst. Zodat mensen hun dode kat kunnen ophalen als ze dat willen.
Ja de afvalopruimingsdienst.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan bel jij iemand met een vriezer met katten?
Jep. Vind het wel nasty dat ze nu tussen die dode katten moet zoeken naar mijn vaders katquote:
Ken je de nieuwe Marvel serie, Contest of Champions?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan de new 52 superman serie
vind die elseworlds sowieso wel interessant
zitten best leuke one shots tussen
Ik denk dat ze dat dan wel vaker moet doen of nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de afvalopruimingsdienst.
[..]
Jep. Vind het wel nasty dat ze nu tussen die dode katten moet zoeken naar mijn vaders kat
zal eens kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je de nieuwe Marvel serie, Contest of Champions?
Is nu 5 nummers onderweg geloof ik, maar zal snel gecancelled worden. Is wel grappig.
Issie al.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Als Kaneel hier zou komen zou hij obees m'n huis verlaten denk ik.
Jep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat dan wel vaker moet doen of niet
is al wat ouder volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfs.
Ik zal eens kijken.
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken hoor Kaneel.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op he anders krijg je met mij aan de stok jongeman
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.
Ben je enkel niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.
Wowow. Ok sorry mevrouw.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op he anders krijg je met mij aan de stok jongeman
Vorige maand wilde hij nog in mijn broekje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
heppie is een gezette vuurtorenquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |