Hehe. Mijn discipline is zeer matig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Als Kaneel hier zou komen zou hij obees m'n huis verlaten denk ik.
is niet koud buitenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bah ik moet zeker 20 tot 10 minuten naar buiten omdat boodschappen.
Wel regen en heb gewoon geen zin.quote:
heb je waggie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel regen en heb gewoon geen zin.
Buiten andere mensen verkeer moeite.
dood van straat is gepluktquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben aan het bellen of mijn vaders zijn kat dood van straat is geplukt.
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .quote:
Ik heb vandaag een uur lang in de regen gelopen. Dus hup hup, gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .
Laat de waggie mooi staan .
is allemaal niet zo erg danquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .
Laat de waggie mooi staan .
Vond je beter dan reguliere Superman verhalen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
oh trouwens ik heb red son gelezen kaneel
was wel interessant verhaal
Ja bedoel dat ze dan van de straat is gehaald als ze daar dood lag. Maar dat is niet het geval. Mevrouw gaat even in de vriezer kijken daar of de kat er ligt en belt mij weer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dood van straat is geplukt
hoe kan dat
heh watquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bedoel dat ze dan van de straat is gehaald als ze daar dood lag. Maar dat is niet het geval. Mevrouw gaat even in de vriezer kijken daar of de kat er ligt en belt mij weer.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uur lang in de regen gelopen. Dus hup hup, gaan.
Ik mis de energie de fut wil ook eens lekker lunchen maar daar krijg je weer een berg afwas van.quote:
De afvalopruimingsdienst. Zodat mensen hun dode kat kunnen ophalen als ze dat willen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef supersof het volgende:
Wie bewaart er katten in een vriezer dan
beter dan de new 52 superman seriequote:Op donderdag 4 februari 2016 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond je beter dan reguliere Superman verhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |