En dan bel jij iemand met een vriezer met katten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze poes *heet ook Poes* is weg:
[ afbeelding ]
Oh bah, gebeurt dat echtquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De afvalopruimingsdienst. Zodat mensen hun dode kat kunnen ophalen als ze dat willen.
Ja de afvalopruimingsdienst.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan bel jij iemand met een vriezer met katten?
Jep. Vind het wel nasty dat ze nu tussen die dode katten moet zoeken naar mijn vaders katquote:
Ken je de nieuwe Marvel serie, Contest of Champions?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan de new 52 superman serie
vind die elseworlds sowieso wel interessant
zitten best leuke one shots tussen
Ik denk dat ze dat dan wel vaker moet doen of nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de afvalopruimingsdienst.
[..]
Jep. Vind het wel nasty dat ze nu tussen die dode katten moet zoeken naar mijn vaders kat
zal eens kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je de nieuwe Marvel serie, Contest of Champions?
Is nu 5 nummers onderweg geloof ik, maar zal snel gecancelled worden. Is wel grappig.
Issie al.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Als Kaneel hier zou komen zou hij obees m'n huis verlaten denk ik.
Jep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat dan wel vaker moet doen of niet
is al wat ouder volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfs.
Ik zal eens kijken.
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken hoor Kaneel.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op he anders krijg je met mij aan de stok jongeman
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.
Ben je enkel niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik slanker ben dan dat rooie mormel, valt het wel mee.
Wowow. Ok sorry mevrouw.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op he anders krijg je met mij aan de stok jongeman
Vorige maand wilde hij nog in mijn broekje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
heppie is een gezette vuurtorenquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ah oke haha. Ik heb geen idee hoe Heppie eruit ziet verder.
Nog steeds hoor. :$ Niet doorvertellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige maand wilde hij nog in mijn broekje.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heppie is een gezette vuurtoren
quote:
Hep woont ook in the burrowquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zie nu een soort Ron Weasley voor me
Als ik ooit single raak, zoek ik je opquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. :$ Niet doorvertellen.
Klopt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik ooit single raak, zoek ik je op
is vaak zo hequote:Op donderdag 4 februari 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat wel gek is? Nu 1 van de 2 katten weg is is de ander echt belachelijk lief geworden.
Gewoon partnerruil als we 40 en verveeld zijn toch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.
hij was best wel lekkertje in de laatste films tbhquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
Dan pas?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon partnerruil als we 40 en verveeld zijn toch.
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze mist haar ook gewoon niet. Terwijl het zusjes zijn.
Loka is al jaloers als ik een meisje dm.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loka mag wel toekijken hoor. :$ Feer ook.
Hmm omdat ze niet zoekt niks. Toen mijn vorige kat zijn broertje dood ging kon je echt merken dat hij hem miste.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?
katten uiten emoties anders he
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lolquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of ze haar niet mist?
katten uiten emoties anders he
Ik was even aan het kijken en toen kwam deze voorbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij was best wel lekkertje in de laatste films tbh
lol jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lol
komt waarschijnlijk nog welquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm omdat ze niet zoekt niks. Toen mijn vorige kat zijn broertje dood ging kon je echt merken dat hij hem miste.
sorry hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké dan meneer de kattenexpert met je kattendiploma. z zo jij weet wel alles van katten af hè? heb je er een Diploma in ofzo. Lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |