Nee, dan stap ik uit op de 10equote:Op donderdag 4 februari 2016 13:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh naar beneden? Ik dacht omhoog, dus 10 verdiepingen lopen
En ik heb er net een gegeten
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon afbouwenAls ik een paar dagen snoep wil ik de dag daarna ook weer snoepen. Als ik totaal niet snoep is die behoefte ook weg. Misschien werkt dat ook voor jou Kaneel?
Heb gisteren een halve bus pringles gegeten, dus heb voor vandaag maar paprika gekocht.
wat is je lievelings snoep?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.
Ik heb honger zodra ik niet aan het werk ben, gek genoeg.
Maar ik ga proberen helemaal geen snoep meer te halen.
Wat voor snoep eet je zoal dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.
Ik heb honger zodra ik niet aan het werk ben, gek genoeg.
Maar ik ga proberen helemaal geen snoep meer te halen.
Ik denk chocola.quote:
Alles eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor snoep eet je zoal dan?
heb dat nooit eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon afbouwenAls ik een paar dagen snoep wil ik de dag daarna ook weer snoepen. Als ik totaal niet snoep is die behoefte ook weg. Misschien werkt dat ook voor jou Kaneel?
Heb gisteren een halve bus pringles gegeten, dus heb voor vandaag maar paprika gekocht.
gewoon hele pure gaan eten danquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk chocola.
[..]
Alles eigenlijk.![]()
wow feederquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Als Kaneel hier zou komen zou hij obees m'n huis verlaten denk ik.
Hehe. Mijn discipline is zeer matig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Als Kaneel hier zou komen zou hij obees m'n huis verlaten denk ik.
is niet koud buitenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bah ik moet zeker 20 tot 10 minuten naar buiten omdat boodschappen.
Wel regen en heb gewoon geen zin.quote:
heb je waggie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel regen en heb gewoon geen zin.
Buiten andere mensen verkeer moeite.
dood van straat is gepluktquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben aan het bellen of mijn vaders zijn kat dood van straat is geplukt.
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .quote:
Ik heb vandaag een uur lang in de regen gelopen. Dus hup hup, gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .
Laat de waggie mooi staan .
is allemaal niet zo erg danquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum met 3 winkels op loopafstand .
Laat de waggie mooi staan .
Vond je beter dan reguliere Superman verhalen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
oh trouwens ik heb red son gelezen kaneel
was wel interessant verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |