quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?Kaneel heeft wel veel zin om slank te zijn maar niet om minder te gaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er nog 2.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je de chocoladerepen nog steeds in de koelkast of heb je ze al opgegeten?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En als ik nou alleen nog maar foto's stuur naar ripped guys, ga je dan wel afvallen?Ik ga mijn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik vanavond wel een paar meter extra lopen.
Hoeft ook niet, als je maar andere, gezondere dingen gaat eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft wel veel zin om slank te zijn maar niet om minder te gaan eten.
Maar bleekselderij is minder lekker dan chips.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je maar andere, gezondere dingen gaat eten.
Maar hij is altijd hongerig hoorde ik? Dan gaat dat wel lastig.
Ja, dan pak ik de lift pas op de 10e verdieping.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En een paar verdiepingen.
[..]
Hoeft ook niet, als je maar andere, gezondere dingen gaat eten.
Maar hij is altijd hongerig hoorde ik? Dan gaat dat wel lastig.
Kip is lekkerder dan chips en minder koolhydraten als je het zelf bakt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bleekselderij is minder lekker dan chips.
Gewoon afbouwenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bleekselderij is minder lekker dan chips.
Vind dat nog best hoog.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, dan pak ik de lift pas op de 10e verdieping.
vergeet niet dat je danoontjes hebt gekochtquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon afbouwenAls ik een paar dagen snoep wil ik de dag daarna ook weer snoepen. Als ik totaal niet snoep is die behoefte ook weg. Misschien werkt dat ook voor jou Kaneel?
Heb gisteren een halve bus pringles gegeten, dus heb voor vandaag maar paprika gekocht.
Nee, dan stap ik uit op de 10equote:Op donderdag 4 februari 2016 13:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh naar beneden? Ik dacht omhoog, dus 10 verdiepingen lopen
En ik heb er net een gegeten
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon afbouwenAls ik een paar dagen snoep wil ik de dag daarna ook weer snoepen. Als ik totaal niet snoep is die behoefte ook weg. Misschien werkt dat ook voor jou Kaneel?
Heb gisteren een halve bus pringles gegeten, dus heb voor vandaag maar paprika gekocht.
wat is je lievelings snoep?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.
Ik heb honger zodra ik niet aan het werk ben, gek genoeg.
Maar ik ga proberen helemaal geen snoep meer te halen.
Wat voor snoep eet je zoal dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snoep is slechts het probleem dat het zo snel op gaat.
Ik heb honger zodra ik niet aan het werk ben, gek genoeg.
Maar ik ga proberen helemaal geen snoep meer te halen.
Ik denk chocola.quote:
Alles eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor snoep eet je zoal dan?
heb dat nooit eigenlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
gewoon hele pure gaan eten danquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk chocola.
[..]
Alles eigenlijk.![]()
wow feederquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Als Kaneel hier zou komen zou hij obees m'n huis verlaten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |