quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat de helft van onze vriendenkring.
Je lijkt het minder vaak te zien bij vrouwen, gek genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik als ik dronken ben soms wel.
Maar kan niet goed tegen drank dus sowieso beter niet drinken
Beetje zoals Bogie als hij droomt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En soms heb ik nachtmerrires en dan klink ik als een cavia. Leuk man
Nooo nu zit dat lied inm'n hoofd. Je wordt bedankt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Handig, maar wel de hele tijd blijven zingen dat we van het dag af moeten.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij Kaneel thuis terwijl hij in de stad was, toen het licht werd en ik hem nog steeds niet in bed zag werd ik ongerust en kwam ik uit bed, lag hij op de bank te slapen.
quote:
Wat is hier raar aan?quote:
Ik ook, en blowen te leukquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die combi ook niet geslaagd. Sowieso vind ik drinken steeds minder leuk eigenlijk.
Ja, preciesquote:
Mn ex deed dat ook eens, toen was ik gewoon verdrietig want wil gewoon dat ie naast me kwam liggen knuffelen VERDOMMEEEEEEEEquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier raar aan?
Ik wilde gewoon niet naast haar liggen snurken of haar wakker maken met mijn dronken hoofd
Ik denk niet dat ze het erg vindt als je bij haar in bed kruipt. Ook de geruststelling dat je veilig thuis bent enz.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier raar aan?
Ik wilde gewoon niet naast haar liggen snurken of haar wakker maken met mijn dronken hoofd
Waarom de twijfel?quote:
Of even wakker maken bij thuiskomst zodat ik niet uit het warme bed hoef om te gaan checkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het erg vindt als je bij haar in bed kruipt. Ook de geruststelling dat je veilig thuis bent enz.
Ik heb wel vaker zin en dan wel vaker spijt na 'n uurquote:
Koeienpakquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen waar je je goed bij voelt.
Daarom vier ik geen carnaval meer. Ik moet me sowieso laten overhalen door anderen en vaak is de lol er na een uurtje wel af inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker zin en dan wel vaker spijt na 'n uur![]()
En soms niet
Ja maarquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ex deed dat ook eens, toen was ik gewoon verdrietig want wil gewoon dat ie naast me kwam liggen knuffelen VERDOMMEEEEEEEE
Ik nam aan dat ze dat wel hoorde.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het erg vindt als je bij haar in bed kruipt. Ook de geruststelling dat je veilig thuis bent enz.
Ze slaapt dan toch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar
[..]
Ik nam aan dat ze dat wel hoorde.
ik ben thuisquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef FrauMilena het volgende:
Even laten weten dat je thuis bent is wel fijn.
Daarom drankquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom vier ik geen carnaval meer. Ik moet me sowieso laten overhalen door anderen en vaak is de lol er na een uurtje wel af inderdaad.
Nou ja, hij leek enkele uren later nog steeds wel erg beschonken en stonk naar sigaretten dus op zich vond ik het niet zo heel erg van het slapen op de bank. :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze slaapt dan toch.En als ze het al hoorde is ze dus wakker dus kun je net zo goed in bed kruipen toch?
Ik was dronkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze slaapt dan toch.En als ze het al hoorde is ze dus wakker dus kun je net zo goed in bed kruipen toch?
Ik wilde al bijna furries googlen, maar ben bang dat iemand me gaat verraden met een TR als ik iets post.quote:
quote:
Oké, oké.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, hij leek enkele uren later nog steeds wel erg beschonken en stonk naar sigaretten dus op zich vond ik het niet zo heel erg van het slapen op de bank. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |