mensen kopen bier en de dag dat we een halal kassa instellen is de dag dat we echt een grens van PC over gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kan ze geen kassadraaien? Is dat ook haram?
Hoe komen ze erbij om zo'n iemand aan te nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen kopen bier en de dag dat we een halal kassa instellen is de dag dat we echt een grens van PC over gaan
Mja, ik wilde al iets posten maar m'n internet vloog eruit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen kopen bier en de dag dat we een halal kassa instellen is de dag dat we echt een grens van PC over gaan
Ik word er wel een beetje verbitterd van, als ik dit soort dingen hoor. Niet dat ik andere mensen geen baan gun, maar toch ...quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij om zo'n iemand aan te nemen.
Zal wel jong zijn. Dan nemen ze bij supermarkten iedereen aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje verbitterd van, als ik dit soort dingen hoor. Niet dat ik andere mensen geen baan gun, maar toch ...
ik gok wel dat hij hier subsidie voor krijgt ofzo, subsidiekindjes hebben we wel vakerquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat je baas daar perse problemen mee krijgt, maar er zijn zat bedrijven in de problemen gekomen voor dit soort ongein.
Mi gado.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik gok wel dat hij hier subsidie voor krijgt ofzo, subsidiekindjes hebben we wel vaker
Zoveel plekken met soortgelijk werk waar ze heen zou kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij om zo'n iemand aan te nemen.
Maar dan moet ze daadwerkelijk werkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoveel plekken met soortgelijk werk waar ze heen zou kunnen.
hoef je er niet bij te zeggen hoor, het is specifiek omdat het een AH/supermarkt is. we know you're no racistquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje verbitterd van, als ik dit soort dingen hoor. Niet dat ik andere mensen geen baan gun, maar toch ...
Oh ze werkt ook wel, maar in een kadertje. Maar misschien blijkt dat ze na een paar maanden nog steeds 0 tempo heeft en dan gaat ze er met de rest rotte appels er gewoon uit en komt er een nieuwe golf 15-jarigen waarbij we hopen dat er een half-intelligent wonderkind bijzitquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moet ze daadwerkelijk werken
O, zeg het niet per se ivm racisme.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoef je er niet bij te zeggen hoor, het is specifiek omdat het een AH/supermarkt is. we know you're no racist
Is het serieus uit?quote:
Ik mag niet lachenquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het serieus uit?
En dat terwijl Fylax al een heel plan had uitgewerkt voor de komende 50 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |