Ohw man echt wel alleen ben ik bang dat die eerder jou neukt dan jij haar... die gaat helemaal losquote:
Hij gaat het vast zelf nog wel een keer ontdekken allemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw man echt wel alleen ben ik bang dat die eerder jou neukt dan jij haar... die gaat helemaal los
schrale lul blauwe ballen, die steekt zo zonder spuug een vinger in je reet om je prostaat te kietelen
Eva Jinekquote:
Het gedeelte waar ze mij neukt in plaats van ik haar moedig ik aan! Vrouwen die weten wat ze willenquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw man echt wel alleen ben ik bang dat die eerder jou neukt dan jij haar... die gaat helemaal los
schrale lul blauwe ballen, die steekt zo zonder spuug een vinger in je reet om je prostaat te kietelen
Welke Eva? NIET MIJN ZUSJE TOCH?quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eva Jinek![]()
Doe mij dan maar liever de eckte eva
Lekker liggen en de vrouw het werk laten doen, niets mis meequote:Op donderdag 4 februari 2016 01:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Het gedeelte waar ze mij neukt in plaats van ik haar moedig ik aan! Vrouwen die weten wat ze willen
Voor de rest bedank ik vriendelijk
Hoe weet jij over welke Eva ik het hebquote:
Ik hou je in de gaten vanaf nu! Barbaas of niet, BLIJF VAN MIJN ZUSJE AFquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe weet jij over welke Eva ik het heb
Ik zal haar in het vervolg met rust latenquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten vanaf nu! Barbaas of niet, BLIJF VAN MIJN ZUSJE AF
Nu heb je het gedaan! Ik roep de FOK!barbazenknokploeg bij elkaar!quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal haar in het vervolg met rust laten
Ze wilde het zelf, serieus waar!quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Nu heb je het gedaan! Ik roep de FOK!barbazenknokploeg bij elkaar!
Kut, dat zijn wij
Zou wel baas zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:46 schreef Geerd het volgende:
Gaan we nou serieus 2 topics per dag halen?
Laat haar met rust jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf, serieus waar!
NIET MIJN ZUSJE NEUKEN!quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon rustig in neuken meer niuet
Trek nog een biertje losquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:49 schreef renwan het volgende:
Ik ben nog in staat om na te denken. VERDOMME
Is al los!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |