Wie anders dan een Limburger begrijpt die echte leeft buiten Geerdquote:
Nou........ dit is wel redelijke aids aan mijn oren hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 02:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie anders dan een Limburger begrijpt die echte leeft buiten Geerd![]()
Zonder genoeg alcohol is het wel aids jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 02:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Nou........ dit is wel redelijke aids aan mijn oren hoor
Vaker aanstekenquote:Op donderdag 4 februari 2016 02:32 schreef Geerd het volgende:
Hu?? Die gast draait een groene zonder tabak?? Dat kan toch helemaal niet??
Ja kan wel maar brand niet toch?
Stilte duurt me wat te lang!quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:19 schreef renwan het volgende:
Deze stilte is wel een dieptepunt in deze reeks
Ik durfde de stilte niet te doorbrekenquote:
Dat is ook eng als je er niet gewend mee bentquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik durfde de stilte niet te doorbreken
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook eng als je er niet gewend mee bent![]()
#AutiStruggels
Sorryquote:
Carnavalquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:02 schreef renwan het volgende:
Oh man begin volgende week ga ik m'n lever compleet slopen
We konden geen twee topics op een dag meer aanquote:
Maandag Oeteldonk, proberen we nog een hotel te fixen, als dat lukt dinsdag weerquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Carnaval
Bazenfeest
Alcoholisten leeft![]()
Een goed functionerende lever hebbenx1000000
Ik moet vrijdag, zondag en dinsdag werkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Maandag Oeteldonk, proberen we nog een hotel te fixen, als dat lukt dinsdag weer
Woensdag verjaardag van een vriendin van me, skihut
Donderdag geen leverfunctie meer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag, zondag en dinsdag werken![]()
Wel nog lekker vrijdag nacht, zaterdag en maandag zuipen als een beest. En dinsdag na werk Carnaval afsluiten als een baas
Brabantquote:
Niet hatenquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brabant+
x100000000000000000000000000000000
Op Brabant kun je niet haten, daar kun je slechts conclusies over trekken!quote:
Nou ik vind het lekker gezellig daarquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op Brabant kun je niet haten, daar kun je slechts conclusies over trekken!
Hoewel, als ik het in de Skihut in Rotterdam al hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Nou ik vind het lekker gezellig daar![]()
En ik hoef daar geen shit over roetewissers aan te horen
Succesquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
Veel plezier in Bagger Brabant!
Ik ga tentamen maken als een baas!
Dat ging lekker snel, alles invullen inleveren en weer naar huis om spullen te pakken en richting Limburg te gaanquote:
BarBaas struggels are real.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:05 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens douchen en barbaas uithangen!
Geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |