Working on it!quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice kun je wel een paar wegtikken
Ben de ultieme 'DMF' in RL. Bietje de verbinding tussen verdediging en aanval.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo, daar verdien je mooi een punt!![]()
Dankjewel. Ik ben er wel weer overheen. Heb net nog effe een ruine in Skyrim leeg getrokken en mijn frustraties op een paar skeletten geuit.quote:
00.45 thuis kleren ff uit pc aan 0055 moet lukkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Working on it!
Hoe laat doe je mee?
Ik hoef morgen helemaal niet te werken. Vrijdagmiddag pas weer dus kan lekker zuipen vanavond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice kun je wel een paar wegtikken
Kats aangeschoten tentamen makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoef morgen helemaal niet te werken. Vrijdagmiddag pas weer dus kan lekker zuipen vanavond.
Moet alleen nog een tentame maken morgen, maar dat is pas om 15:00 uur dus kan wel.
Meurend naar alcoholquote:
Heb ik al een keertje of drie gedaan. Tentamen maken terwijl ik niet helemaal nuchter was, 2 van de 3 heb ik alsnog met een 6 en een 6.8 gehaaldquote:
En dan alsnog een voldoende halen zoals een Baas betaamtquote:
Niet slechtquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik al een keertje of drie gedaan. Tentamen maken terwijl ik niet helemaal nuchter was, 2 van de 3 heb ik alsnog met een 6 en een 6.8 gehaald
Die andere heb ik helemaal verneukt met een 2, nog iets. Dacht dat dat tentamen een week later was en ik kwam er pas op een feestje de dag van te voren achter dat het dus de volgende dag was en ik had zoiets van "Fuck it, ga ik toch niet halen want niet geleerd. ZUIPEN"quote:
Wel baas dat je alsnog naar je werk gaatquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:06 schreef renwan het volgende:
Toen ik nog in Drievliet werkte was ik de nacht vantevoren op stap geweest. 5 uur thuis en half 8 er weer moeten staan
Dus ik rond 13:00 een collega aflossen, kom aanlopen en ben nog op 10 meter afstand van hem.
"TERING RENWAN HEB JE GEZOPEN VANNACHT? WAT EEN MEUR!"
Ik was toen 21/22, dat redde ik toen nog. Nu ben ik pas rond 16:00 weer in staat iets te ondernemenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel baas dat je alsnog naar je werk gaat![]()
Echte BarBaas instelling
Geen RL spelenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe half uurtje Skryim spelen.
Eindelijk heb ik sinds een maandje mijn nieuwe game pc staan, maar vanavond pas weer skyrim erop gezet en tyfus wat een beeld en korte laad tijden
Baas idd helemaal naar de teringquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:06 schreef renwan het volgende:
Toen ik nog in Drievliet werkte was ik de nacht vantevoren op stap geweest. 5 uur thuis en half 8 er weer moeten staan
Dus ik rond 13:00 een collega aflossen, kom aanlopen en ben nog op 10 meter afstand van hem.
"TERING RENWAN HEB JE GEZOPEN VANNACHT? WAT EEN MEUR!"
Ik begin me ook oud te voelen, vooral na oud op nieuw. Pas om 4 uur thuis en om 12:00 moeten beginnen op het werk en ik heb de eerste twee uur rond gelopen als een zombiequote:Op donderdag 4 februari 2016 00:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was toen 21/22, dat redde ik toen nog. Nu ben ik pas rond 16:00 weer in staat iets te ondernemen
Pfoe, da's een zware ja maar denk dat ik het net red. Maar ik schaam me tegenwoordig ook als ik meurend naar alcohol rondloop. Op de een of andere manier had ik het vroeger niet door maar nu des te meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin me ook oud te voelen, vooral na oud op nieuw. Pas om 4 uur thuis en om 12:00 moeten beginnen op het werk en ik heb de eerste twee uur rond gelopen als een zombie
Denk dat hij bedoelt dat 4 uur redelijk vroeg is, zelfs deze opa was rond 6 uur pas thuisquote:
Ja ik twijfelde idd,quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat 4 uur redelijk vroeg is, zelfs deze opa was rond 6 uur pas thuis
(denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |