Ga dan naar maar naar de KLB SC JUDAS!quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga dan naar maar naar de KLB SC JUDAS!
Net weer met mongolen gespeeld trouwens, positioneren man, zo moeilijk is het nietquote:
Denk dat het komt omdat je vies lelijk bentquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef renwan het volgende:
DR is weer vertrokken ofzo? Is hij boos op me?
Man, ik had er eerder vanavond twee die constant vol gas gingen ook al stonden ze op goal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Net weer met mongolen gespeeld trouwens, positioneren man, zo moeilijk is het niet![]()
Haxball?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Man, ik had er eerder vanavond twee die constant vol gas gingen ook al stonden ze op goal.
Denk ff fapje zettenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef renwan het volgende:
Daar kan ik me niet eens meer aan ergeren eigenlijk. Vind dat met z'n 2en achter de bal aanjagen veel vervelender. Geef je een voorzet en dan staat er niemand want ze zitten achter je naar de bal te vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Man, ik had er eerder vanavond twee die constant vol gas gingen ook al stonden ze op goal.
HAxball, of rocket league?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet eens meer aan ergeren eigenlijk. Vind dat met z'n 2en achter de bal aanjagen veel vervelender. Geef je een voorzet en dan staat er niemand want ze zitten achter je naar de bal te vliegen![]()
RLquote:
Zo, daar verdien je mooi een punt!quote:
17:00 pas weer achter de barquote:
Nee, was effe filmpje kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef renwan het volgende:
Nog steeds vriendjes?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou nooit boos kunnen zijn op renwan, auwe barbaas dat het is
Kusje op je verliesquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou nooit boos kunnen zijn op renwan, auwe barbaas dat het is
Barbazen kunnen nooit lang boos blijven op elkaar, als het bier uit de tap komt is er alleen nog liefde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |