Vier uur was ook vroeg, maar had vroege dienst, dus 6/7 uur thuiskomen had ik niet getrokkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat 4 uur redelijk vroeg is, zelfs deze opa was rond 6 uur pas thuis
(denk ik)
Goede redenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vier uur was ook vroeg, maar had vroege dienst, dus 6/7 uur thuiskomen had ik niet getrokken
Had wel nog een chickie geregeld die avond dus dat viel dan wel nog mee. Heb haar wel meteen het huis uit geschopt want was pas om elf uur wakkerquote:
Deze barbaasmanquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had wel nog een chickie geregeld die avond dus dat viel dan wel nog mee. Heb haar wel meteen het huis uit geschopt want was pas om elf uur wakker
Ik sta nu alweer een maand droogquote:
Heb haar wel een beetje hardhandig de deur gewezen, ze reageerde beetje gefrustreerd toen ik haar twee dagen later apptequote:
Een maand?! HOMO!quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik sta nu alweer een maand droogMaar ook niet meer echt uit geweest sinds oud op nieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Een maand?! HOMO!Jij was toch laatst met twee dames op stapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was daar niets uitgekomen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Of beter gezegd, niets in gegaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij was toch laatst met twee dames op stap![]()
Zou beide niet raken, te hoge eisenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij was toch laatst met twee dames op stap![]()
Owja, jij met je hoge eisen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Zou beide niet raken, te hoge eisen
Ja oké, maar ik ben ook nog viesdik. Helpt nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
ar na een of twee maanden en genoeg drank wil ik gewoon iets te raken hebben en neem ik ook genoegen met een 7tje
Gewoon je bazen skills erin gooien die je in je bar carrière geleerd hebtquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik ben ook nog viesdik. Helpt niet
Ziet er wel strak uit zo!quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:32 schreef renwan het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe lampjes![]()
[ afbeelding ]
Die skills had ik al in Drievliet onder de knie, maar ben er nu achter dat figuur echt een belangrijke rol speelt. Ach, als HC komt dat wel goed!quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je bazen skills erin gooien die je in je bar carrière geleerd hebt
Morgen de rest in de DVDkast hangenquote:
quote:“In Zuid-Limburg wordt vanavond Roda – Feyenoord gespeeld.. Daar zijn maar 12.000 mensen op afgekomen.. Die andere 8.000 die daar in kunnen die zijn gewoon naar Ziggo blijven kijken.. Groot gelijk, 4-0, uur spelen, een demonstratie.. We dachten dat ze het even gemakkelijk afdeden de tweede helft maar ze zijn weer gewoon begonnen hoor..”
Ja dat wel, ik merk ook dat mijn lengte niet echt meehelpt in mijn play, maar dat heb ik al redelijk gecompenseerd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Die skills had ik al in Drievliet onder de knie, maar ben er nu achter dat figuur echt een belangrijke rol speelt. Ach, als HC komt dat wel goed!
[..]
Morgen de rest in de DVDkast hangen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik merk ook dat mijn lengte niet echt meehelpt in mijn play, maar dat heb ik al redelijk gecompenseerd.
Wat ik mis in totale hoogte maak ik ruimschoots goed qua lengte in mijn broekquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:35 schreef renwan het volgende:
[..]![]()
!
Scheelt dat ik het nu als vrijgezel wel even best vind. Sinds mijn 16e in totaal ongeveer een/anderhalf jaar vrijgezel geweest.
Tijd om even lekker egoïstisch te zijn
Dat ja, op dat rondneuken na want dat doe ik nu dus totaal niet. Maar daar ben ik ook niet echt het type voor denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat ik mis in totale hoogte maak ik ruimschoots goed qua lengte in mijn broek![]()
Vrijgezel zijn is wel lekker inderdaad! Lekker alleen aan jezelf denken, beetje rond neuken en geen verantwoording hoeven af te leggen
Ik ben er echt nog niet aan toe om een vaste relatie te hebben al kom ik wel net een half jaar geleden uit een relatie van 3 jaar waarin ik 2 keer ben vreemd gegaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat ja, op dat rondneuken na want dat doe ik nu dus totaal niet. Maar daar ben ik ook niet echt het type voor denk ik
Ben bij mijn vorige relatie (3 jaar) 1 keer vreemdgegaan (alleen zoenen)quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er echt nog niet aan toe om een vaste relatie te hebben al kom ik wel net een half jaar geleden uit een relatie van 3 jaar waarin ik 2 keer ben vreemd gegaan![]()
Toen ze achter de tweede kwam was het ook meteen einde relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben bij mijn vorige relatie (3 jaar) 1 keer vreemdgegaan (alleen zoenen)Damn, als ik zoenen al moet gaan rekenen onder vreemd gaan ben ik in 3 jaar tijd wel 15 keer vreemd gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het meestal als ik met vrienden uitga en ik stevig wat drank achter de kiezen heb het mij geen fuck meer boeit
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik ben nog wel een beetje braafquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, als ik zoenen al moet gaan rekenen onder vreemd gaan ben ik in 3 jaar tijd wel 15 keer vreemd gegaan.
Bij mij is het meestal als ik met vrienden uitga en ik stevig wat drank achter de kiezen heb het mij geen fuck meer boeit
Ik zit nog wat teveel in mijn studenten leef mode denk ik. 8 van de 10 waar ik mee zoen/aanpap zou ik echt geen relatie mee willen hebbenquote:
Baasquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit nog wat teveel in mijn studenten leef mode denk ik. 8 van de 10 waar ik mee zoen/aanpap zou ik echt geen relatie mee willen hebben
Bedankt voor de reminderquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
Vanmiddag een blikje Gladiator gehaald, moest het toch een keer proeven.
Vies, hè?quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
Hij smaakt best prima, maar om er nou helemaal van uit m'n dak te gaan, dat ook weer niet.quote:
Remqo bekeert naar de goede leeftquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
Bazen biertjequote:Op donderdag 4 februari 2016 01:09 schreef Simterklaas het volgende:
Laatst dit gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.
[ afbeelding ]
Die is wel lekker idd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:09 schreef Simterklaas het volgende:
Laatst dit gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |