Geen zorgen, koempel mentaliteit. We scoren wel in de laatste 5 minuten een keertje of 2.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat we naar penalties gaan
Nog hardgelopen dan ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb trouwens gewoon een stream aangezet op de achtergrond. Vind het nog niet de moeite om alles mee te kijken
Ik ziet gewoon een beetje te intersletten en een beetje aan het auwehoeren met huisgenoten. Ik kijk alleen als de commentator harder begint te pratenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb trouwens gewoon een stream aangezet op de achtergrond. Vind het nog niet de moeite om alles mee te kijken
Ja preciesquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ziet gewoon een beetje te intersletten en een beetje aan het auwehoeren met huisgenoten. Ik kijk alleen als de commentator harder begint te praten
Je kan ook een rietje gebruiken!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Meer als in kantelen van een blikje
Sneller lam!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je kan ook een rietje gebruiken!
Bier Zuipen is een bazen sport!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Meer als in kantelen van een blikje
Ik heb er ook wel een paar voor haarquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hilary houdt van grote ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |