Dat doen ze altijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:25 schreef Aerenia het volgende:
Hier zijn we vandaag ook naar het consultatiebureau geweest! Stats van mijn meisje: 14 weken, 62 cm en 7350 gram!![]()
Wat niet leuk was, was dat de arts daar mijn meisje nogal hardhandig aan haar handjes omhoog wilde trekken in zithouding toen ze op haar rug op de tafel lag. Mijn meisje heeft nog nooit zo hard gebruld van de pijn!![]()
Er zit 7,3 kg baby aan die armpjes mens!
Dit. In Brabant is Carnaval kroegen en zalen volle bak herrie. No way dat ik daar m'n kinderen tussen zet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:21 schreef Mineola het volgende:
Optocht kijken zou ik wel overwegen maar met een dweilorkest alle kroegen in zou ik met zo'n kleintje overslaan, gehoorbescherming of niet.
Hier hetzelfde. Een collega viel het gisteren zelfs op. Superstom!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:01 schreef Missladybug het volgende:
Is het trouwens normaal om na je eerste kind ineens veeul grijze haren te krijgen? Of is het toeval? Ik houd stug vol dat het highlights zijn maar erg geloofwaardig is het niet.
Ik vier het nooit ergens anders, dat vooropgesteld. Maar ik denk dat dit best sterk verschilt per dorp/stad. Ik snap echt wel dat het vreemd over kan komen als je het niet gewend bent, maar bij ons is het echt niet zo vreemd; alles en iedereen is juist ingesteld op kleine kinderen en niemand kijkt er van op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit. In Brabant is Carnaval kroegen en zalen volle bak herrie. No way dat ik daar m'n kinderen tussen zet.
Is er anders niet in een café of zaal iets voor kindjes te doen? Hier is bijv. Een peuterbal.
Ik ging vroeger altijd naar het kindercarnaval in jouw woonplaatsquote:Op woensdag 3 februari 2016 20:31 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik vier het nooit ergens anders, dat vooropgesteld. Maar ik denk dat dit best sterk verschilt per dorp/stad. Ik snap echt wel dat het vreemd over kan komen als je het niet gewend bent, maar bij ons is het echt niet zo vreemd; alles en iedereen is juist ingesteld op kleine kinderen en niemand kijkt er van op.
Ik weet natuurlijk niet waar Adrian het viert, maar zo zwart-wit is het dus niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |