Daar lijkt het idd wel op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:43 schreef Hierdekerstman het volgende:
Maar is er niemand met een Telfort simkaart verder?
Nee, hij zit dicht geseald.. Ik heb een Nokia en niet het andere merk van de vorige foto. Maar lijkt me wel een hele grote fout om dan de verkeerde afzender erbij te zetten..quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd wel op.
Lebara zit trouwens net als Telfort wel op het KPN netwerk dus het kan ook een foutje zijn dat de SMS als afzender Telfort heeft gekregen.
Maar jij kunt het toestel niet open krijgen?
Jij hebt per post een Nokiatoestel gekregen en een telefort sms met welkom op het netwerk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Nee, hij zit dicht geseald.. Ik heb een Nokia en niet het andere merk van de vorige foto. Maar lijkt me wel een hele grote fout om dan de verkeerde afzender erbij te zetten..
Dat zal dan voor de VIP actie zijn, de Kazam's zijn voor het plebs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Nee, hij zit dicht geseald.. Ik heb een Nokia en niet het andere merk van de vorige foto. Maar lijkt me wel een hele grote fout om dan de verkeerde afzender erbij te zetten..
Ja, ook precies met het briefje met "with compliments" en op de achterkant "we hebben goed nieuws. U wordt morgen gebeld, zet uw telefoon niet uit". En een pincode erbij op een ander papiertje. Pincode 0000. Type Nokia weet ik niet. Ik heb de telefoon aan een ander gegeven voor even haha ik durf niet op te nemen..quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij hebt per post een Nokiatoestel gekregen en een telefort sms met welkom op het netwerk?
Welk type Nokia?
Ook brievenbuspost en hetzelfde briefje er bij?
hmmz, bijzonder. Dan ga ik ook eens zoeken op twitter naar Nokia....quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Ja, ook precies met het briefje met "with compliments" en op de achterkant "we hebben goed nieuws. U wordt morgen gebeld, zet uw telefoon niet uit". En een pincode erbij op een ander papiertje. Pincode 0000. Type Nokia weet ik niet.
quote:Ik heb de telefoon aan een ander gegeven voor even haha ik durf niet op te nemen..
Hahaha jeetje.. Ik voelde me al speciaal.. Maar nu wel heel speciaal.... Vind het wel eng.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmz, bijzonder. Dan ga ik ook eens zoeken op twitter naar Nokia....
--edit--
Ik kan geen anderen met nokia telfort vinden..
[..]![]()
nog onduidelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het is gewoon reclame..
Wat zijn de gemeenschappelijke feiten?
Nee, via twitter ook 2 gevonden. En nieuwe users die hier door deze reclamestunt zijn aangemeld. Dus hier voor die tijd niet waren.quote:Fok?
Dat is wel mooi! Nieuwe users voor FOK! dus in die zin is het een goede reclamestuntquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog onduidelijk
[..]
Nee, via twitter ook 2 gevonden. En nieuwe users die hier door deze reclamestunt zijn aangemeld. Dus hier voor die tijd niet waren.
Kennen jullie elkaar hierdoor al langer?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is wel mooi! Nieuwe users voor FOK! dus in die zin is het een goede reclamestunt
Niet hierdoor hoor. Kom al wat langer op FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:23 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar hierdoor al langer?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Zul je net zien dat die Nokia met Telfort sim de gouden chocoladewikkel was....quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:53 schreef Hierdekerstman het volgende:
[..]
Ja, ook precies met het briefje met "with compliments" en op de achterkant "we hebben goed nieuws. U wordt morgen gebeld, zet uw telefoon niet uit". En een pincode erbij op een ander papiertje. Pincode 0000. Type Nokia weet ik niet. Ik heb de telefoon aan een ander gegeven voor even haha ik durf niet op te nemen..
Gefeliciteerd, u wint een minuut gratis bellen..quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je net zien dat die Nokia met Telfort sim de gouden chocoladewikkel was....
Heeft er ook echt mee te makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:42 schreef DJMO het volgende:
en dan dit bericht :
Vodafone Nederland verliest mobiele klanten
lebara geeft gratis telefoons weg, vodafone verliest klanten. Ik vond het grappigquote:
Dan helpt het misschien om dat toe te lichten als je iets post... nu kwam het een beetje onzinnig over.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
lebara geeft gratis telefoons weg, vodafone verliest klanten. Ik vond het grappig
ik dacht dat de link wel duidelijk was ..quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan helpt het misschien om dat toe te lichten als je iets post... nu kwam het een beetje onzinnig over.
volgens de ontvangers was het allemaal brievenbuspost en hebben ze dus nergens voor getekend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Is dit topic nou serieus ?
Je weet dat het een bekende scamm is van oostblokkers om een skirre telefoon te laten bezorgen?
Hierna krijg je een dikke rekening en anders een deurwaarder aan je deur. Volgens mij was dit laatst zelfs ergens op tv.
Als je niks verwacht had je het pakketje vd koerier niet moeten aannemen. Nu ben je akkoord gegaan met het pakket en dus de nakomende rekening.
Neen, ongevraagde toezending waarvoor je geen opdracht hebt gegeven zul je niet voor hoeven betalen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Je weet dat het een bekende scamm is van oostblokkers om een skirre telefoon te laten bezorgen?
Hierna krijg je een dikke rekening en anders een deurwaarder aan je deur. Volgens mij was dit laatst zelfs ergens op tv.
Als je niks verwacht had je het pakketje vd koerier niet moeten aannemen. Nu ben je akkoord gegaan met het pakket en dus de nakomende rekening.
Met dit verschil dat het in de brievenbus lag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:48 schreef dikkedaniel het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Nou prima. Maar TS als er iemand aan je deur komt vragen of zijn pakket per abuis toevallig bij jou is bezorgd moet je de telefoon niet meegeven.quote:
Het staat op naam.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:52 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nou prima. Maar TS als er iemand aan je deur komt vragen of zijn pakket per abuis toevallig bij jou is bezorgd moet je de telefoon niet meegeven.
Dat is idd een andere scam, maar dat is wel heel veel moeite voor een telefoon van een tientje hè.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:52 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nou prima. Maar TS als er iemand aan je deur komt vragen of zijn pakket per abuis toevallig bij jou is bezorgd moet je de telefoon niet meegeven.
plus dat het een prepaid is en geen abonnement wat er op de sim actief is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd een andere scam, maar dat is wel heel veel moeite voor een telefoon van een tientje hè.
Ja maar bij die scamm rekenen ze veel meer dan een tientje voor een toestel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd een andere scam, maar dat is wel heel veel moeite voor een telefoon van een tientje hè.
Ja, dat tientje is ook nog eens inclusief een prepaidkaartjequote:Op donderdag 4 februari 2016 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus dat het een prepaid is en geen abonnement wat er op de sim actief is.
Hij heeft ook een FMradio, dat mis ik op mijn toestel. Ik zal eens overwegen of ik er 1 neemquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat tientje is ook nog eens inclusief een prepaidkaartje
En volgens mij met ¤ 10 beltegoed die ¤ 20 kan worden als je je bij Lebara aanmeldt.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)epaid-kazam-life-b1/
Edit: ook in het wit... nice
http://www.kijkshop.nl/pr(...)epaid-kazam-life-b1/
Goedkope radio die ook kan bellenquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij heeft ook een FMradio, dat mis ik op mijn toestel. Ik zal eens overwegen of ik er 1 neem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |