quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm.. spannend toch maar even volgen..
Bij Lavenderr was hij op naam, dus zal bij zijn schoonvader ook wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:42 schreef RacerDKB het volgende:
Staat de naam van je schoonvader daadwerkelijk op het pakketje?
www.nummerzoeker.comquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:50 schreef Sjonnie2016 het volgende:
er staat bij de uitgaande gesprekken een 010 no
Denk ik ook, ze hopen nu waarschijnlijk op een hashtag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:37 schreef Spanky78 het volgende:
Ik denk en guerillamarketing dingetje
Dit is niet echt nachtrustbevorderend ; (quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:54 schreef La_Moustache het volgende:
Nu moet ik denken aan een serie die ik laatst heb gekeken, Chosen.
TS krijgt morgen gegevens doorgestuurd over een bepaald persoon die hij/zij om moet leggen. TS zal zelf ook achtervolgd worden door iemand die ook een telefoon heeft gekregen. Weigert TS zijn doelwit om te leggen binnen het tijdslimiet van 1 dag, zal er een naaste van TS gepakt worden.
Its difficult to get out if you dont want to kill, its all part of the game. There is one way you can, sacrifice someone.
Spannend hoor dit
en slapen lukt ook al niet?quote:
zenuwen,...quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
niet echt lig nu met mijn tablet nog even mee te lezen hier
quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
niet echt lig nu met mijn tablet nog even mee te lezen hier
Dit heb ik niet gelezen. Echt nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:12 schreef Fopje het volgende:
[..]Het is nu al "morgen" dus elk moment kan je telefoon gaan.
ik heb er ook 1 ontvangen, afgeleverd bij de buren.quote:
Welke regio woon je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 ontvangen, afgeleverd bij de buren.
Zit bij mij 7,50 bel tegoed op, ook van Lebara
Het is een marketingstunt. Geen zorgen maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen. Echt niet
google dat nummer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:50 schreef Sjonnie2016 het volgende:
er staat bij de uitgaande gesprekken een 010 no
Vandaag, er staat geen tijd op de briefjes die murph heeft gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |