Ik koop meestal liever het concertkaartje dan de cd [overigens zijn er haast geen prijsverschillen meer tussen beide..]
Vroeger ging ik haast 3x per maand naar een concert..eh nu ben ik nogal vaak blut dus het schiet niet meer zo op..
Maar vroeg me af, nog meer mensen die een kick krijgen van naar een concert gaan? Ooit gehuild tijdens een concert of totaal uit je dak gegaan?
Helaas heb ik een lichte voorkeur voor de wat duurdere concerten / artiesten dus wordt het wel heel prijzig als ik elke week ga. Maar ook ik ga soms wel eerder naar een concert dan dat ik de cd heb.
miep
quote:Ik ga eigenlijk altijd wel uit me dak bij een concert.
Op zaterdag 23 november 2002 10:25 schreef drg het volgende:
Heh
Ik zie naar een concert gaan als sex hebben
Het is er op diverse manieren, het kan goed of slecht uitpakken..
De band op het podium moet het publiek verleiden met zijn muziek Flirtend zwepen ze met hun muziek of performances het publiek op, langzaam brengen ze je tot het hoogtepunt..Ik koop meestal liever het concertkaartje dan de cd [overigens zijn er haast geen prijsverschillen meer tussen beide..]
Vroeger ging ik haast 3x per maand naar een concert..eh nu ben ik nogal vaak blut dus het schiet niet meer zo op..
Maar vroeg me af, nog meer mensen die een kick krijgen van naar een concert gaan? Ooit gehuild tijdens een concert of totaal uit je dak gegaan?
maar ik ga niet zo heel vaak. Ik denk naar iets van 5 per jaar. Komt omdat ik altijd wel naar een concert van een goeie band wil of heel afentoe met een stel vrienden mee ga, zelfs als ik de band niet (goed) ken.
Pakt altijd wel goed uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |