abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6959310
Heh
Ik zie naar een concert gaan als sex hebben
Het is er op diverse manieren, het kan goed of slecht uitpakken..
De band op het podium moet het publiek verleiden met zijn muziek Flirtend zwepen ze met hun muziek of performances het publiek op, langzaam brengen ze je tot het hoogtepunt..

Ik koop meestal liever het concertkaartje dan de cd [overigens zijn er haast geen prijsverschillen meer tussen beide..]

Vroeger ging ik haast 3x per maand naar een concert..eh nu ben ik nogal vaak blut dus het schiet niet meer zo op..

Maar vroeg me af, nog meer mensen die een kick krijgen van naar een concert gaan? Ooit gehuild tijdens een concert of totaal uit je dak gegaan?

Somebody's boring me. I think it's me.
  Moderator zaterdag 23 november 2002 @ 10:32:23 #2
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_6959346
Ik probeer minstens ieder weekend naar een concert te gaan, een concert van iets. Ik vraag mij af naar wat voor concerten jij allemaal gaat, want een concert dat even duur is als als een cd (20 euro?).
Afgelopen week drie van de beste rock 'n' roll bands van Nederland gezien: The Spades, Peter Pan (voor de zoveelste keer) en The Skidmarks. Allemaal aanradertjes.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_6959617
Ik probeer toch minimaal 1x in de maand naar een concertje gaan.
Op m'n site kan je zien naar welke concerten ik ben gegaan. Al zijn er het niet zo veel...
pi_6959761
Ik ga ook graag naar concerten, maar ervaar ze niet echt als sex hebben....

Helaas heb ik een lichte voorkeur voor de wat duurdere concerten / artiesten dus wordt het wel heel prijzig als ik elke week ga. Maar ook ik ga soms wel eerder naar een concert dan dat ik de cd heb.

pi_6971329
ik vind juist de concerten in kleine zaaltjes vaak een stuk gezelliger, meer sfeer, meer interactie met het publiek etc.. en een voordeel; vaak een stuk minder duur!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_6972399
ja ok ik ga ook voor de kleine concertzaaltjes waar het niet zo duur is..maar prijzen zijn gewoon hoger gegaan dan de eerste keren dat ik ging ene meeste bandjes die na 1 of 2x best een goed uitverkocht concert hebben weggegeven gaan veel te snel over tot een hmh-hal[waar ik overigens een schijthekel aan heb] Ik bedoel maar -->Coldplay ik huiver bij de gedachte omdat mooi te vinden in zo'n grote zaal..

miep

Somebody's boring me. I think it's me.
  zondag 24 november 2002 @ 17:49:19 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_6974511
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 10:25 schreef drg het volgende:
Heh
Ik zie naar een concert gaan als sex hebben
Het is er op diverse manieren, het kan goed of slecht uitpakken..
De band op het podium moet het publiek verleiden met zijn muziek Flirtend zwepen ze met hun muziek of performances het publiek op, langzaam brengen ze je tot het hoogtepunt..

Ik koop meestal liever het concertkaartje dan de cd [overigens zijn er haast geen prijsverschillen meer tussen beide..]

Vroeger ging ik haast 3x per maand naar een concert..eh nu ben ik nogal vaak blut dus het schiet niet meer zo op..

Maar vroeg me af, nog meer mensen die een kick krijgen van naar een concert gaan? Ooit gehuild tijdens een concert of totaal uit je dak gegaan?

Ik ga eigenlijk altijd wel uit me dak bij een concert.

maar ik ga niet zo heel vaak. Ik denk naar iets van 5 per jaar. Komt omdat ik altijd wel naar een concert van een goeie band wil of heel afentoe met een stel vrienden mee ga, zelfs als ik de band niet (goed) ken.

Pakt altijd wel goed uit

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')