ik weet niet welke kleedkamer ik moet zijn en welke zaalquote:
zie je daar wel tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet welke kleedkamer ik moet zijn en welke zaal
ik ben bang van nietquote:
nja ik zie daar wel inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
wat een rare volleybal club is dat
ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet zo kiezen welk shirtje ik aan ga doen voor training.
denk ik ookquote:
Gewoon 1 van mijn voetbalshirts aandoen.quote:
zal het helpen denk jequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon 1 van mijn voetbalshirts aandoen.
Maar ik neig toch naar een feyenoord shirtje.
Feyenoord is redelijk neutraal.quote:
ik gewoon een normaal shirtquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon 1 van mijn voetbalshirts aandoen.
Maar ik neig toch naar een feyenoord shirtje.
Feyenoord tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord is redelijk neutraal.
Al kan Southampton ook wel.
ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel benieuwd wat voor types in team zitten.
ik zaterdagochtend gelijk wedstrijd om 10 uur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
gelukkig is het een proeftraining
hahaha wow gelijk wedstrijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zaterdagochtend gelijk wedstrijd om 10 uur.
helaas drink ik niet meer, anders voelde ik een grote verbondenheid met JC hoe die zich op zondagochtend voelt.
ja ik had de aanvoerder vorige week gebeld en het kwam over alsof ze enigzins krap in hun spelers zatenquote:
Ik ga met de auto, 20 minuten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha wow gelijk wedstrijd
ik moet er heen fietsen maar heb geen idee hoelang het duurt. Google maps zegt een kwartier maar je weet het nooit ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |