quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:05 schreef Ludachrist het volgende:
Die kat is duidelijk geen goede moslim.
Kattenfile met biggesausquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Een klassieker uit de Cantonese keuken.
Wie zegt dat die dieren dat niet zelf gedaan hebben?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:19 schreef Terra_Incognita het volgende:
Mensen die hun dieren aankleden
M'n verstandquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat die dieren dat niet zelf gedaan hebben?
Kan mij die rob geus boeiequote:
Biggen moeten warm gehouden worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:19 schreef Terra_Incognita het volgende:
Mensen die hun dieren aankleden
Yup:quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Biggen moeten warm gehouden worden.
http://www.netwerkdepeelh(...)oudt-biggen-warm-695
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2016 16:09:35 ]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup:Dat is geen big meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieren zijn altijd welkom in mijn huisquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:01 schreef Beathoven het volgende:
Jij bent welkom, welkom in mijn huis..
Bij ons ook, laatst nog een zwaluw verzorgd en een kat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:13 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dieren zijn altijd welkom in mijn huis
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bij ons ook, laatst nog een zwaluw verzorgd en een kat.
Soort Merkel voor dieren ben jij dus?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:13 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Als jij morgen hier komt, dan krijg je van mij een varken mee welke anders geslacht gaat worden. Je mag er zelf een uit het hok kiezen en meenemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:13 schreef maryen65 het volgende:
[..]
ja of andersom, dan eindig je met zo'n vet beest als die van onze bovenburenquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:50 schreef Woestijnvos het volgende:
Als het zwijn volgroeid is gaat die de kat opvreten.
Probeer je me nu een schuldgevoel aan te pratenquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als jij morgen hier komt, dan krijg je van mij een varken mee welke anders geslacht gaat worden. Je mag er zelf een uit het hok kiezen en meenemen.
Ja maar vol = vol hequote:Op woensdag 3 februari 2016 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Soort Merkel voor dieren ben jij dus?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:54 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Probeer je me nu een schuldgevoel aan te praten
Big meenie ben jijquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ga elke week een foto voor je posten tot het moment dat ie de vrachtwagen in gedreven wordt.
Ohquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Biggen moeten warm gehouden worden.
http://www.netwerkdepeelh(...)oudt-biggen-warm-695
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |