Ik dacht juist dat dat zonder crematie was. Ik wil dat namelijk ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, praten we over onze laatste keuzes?
Ik zou het fijn vinden als ik gecremeerd zou worden en mijn as in zo'n urn komt waar een boom uitkomt. Beetje terugdoen voor de wereld.
En als muziek zou ik graag Amazing Grace willen horen.
Misschien dat ik het me verkeerd heb herinnerd, dat kan ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat zonder crematie was. Ik wil dat namelijk ook.
Moet ik nou inloggen ofzo?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
https://blendle.com/i/de-(...)mmer-20160127-1_22_1
Goed artikel
Als je nog geen Blendle hebt moet je je sowieso registeren. Handige appquote:
Net zo handig als tinder?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nog geen Blendle hebt moet je je sowieso registeren. Handige app
Ik heb geen idee hoe je een seksapp en een nieuwsapp met elkaar moet vergelijken, maar dan zou ik zeggen dat Blendle handiger isquote:
Tinder = seksappquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je een seksapp en een nieuwsapp met elkaar moet vergelijken, maar dan zou ik zeggen dat Blendle handiger is
Uhm ja, dat is al wat jaren bekendquote:
Ik voel jequote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar elke keer als het zover komt worden ze zo droog als oude beschuit.
Snap deze post nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is ook wel heel saai verder. Ben het na een half uurtje wel weer zatquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Seks, of tinder?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel heel saai verder. Ben het na een half uurtje wel weer zat
Lees liever goed boek
Waar gaat dit overquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel heel saai verder. Ben het na een half uurtje wel weer zat
Lees liever goed boek
Tinder?quote:
Ja, ik wilde eerst ook kwartier zeggen maar dat vond ik weer te kortquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind half uur op tinder lang![]()
Daarvoor hoef je geen single te zijn. 50 procent daar heeft gewoon een relatiequote:Op woensdag 3 februari 2016 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single zou worden, zou ik wel eens tinder willen proberen.
Kijken of ik überhaupt een like krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |