Hm. Maar toch is het iets lichamelijks. Of geestelijks, whatever. Moet je ook maar kunnen uitzetten als je maar net bij de verkeerde persoon bent maar wle behoefte hebt eraanquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet, enkel bij mensen die ik vertrouw. Of hoop te vertrouwen
[..]opzich, mensen zijn wel bah
Bijzondere manier dit om wel reacties te krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij weet vast hoe dat is maar dan in het dagelijks leven
bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijzondere manier dit om wel reacties te krijgen
Ja, hier neem ik echt veel aanstoot aan manquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef Tjacka het volgende:
dat zie je bijvoorbeeld al met je sollicitatiebrieven
zou mij niet verbazenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
binnenkort gaat ze black veil bride shirts dragen enzo
Als iedereen dat ging doen werd het hier zo rustigquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ga wel weer echt dagboek kopen denk ik trouwens.
Vond dat echt fijn altijd.
ghehehequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hier neem ik echt veel aanstoot aan man
Even huilen omdat een sociopathische debiel me disst op het internet
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hier neem ik echt veel aanstoot aan man
Even huilen omdat een sociopathische debiel me disst op het internet
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als iedereen dat ging doen werd het hier zo rustig
heb je ook wat over mij te zeiken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar in dagboek kun je ook ongegeneerd zeiken op mensen
En heb me toch wat te zeiken![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook wat over mij te zeiken?
kan hier toch ook?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar in dagboek kun je ook ongegeneerd zeiken op mensen
En heb me toch wat te zeiken![]()
![]()
What goes around comes aroundquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:50 schreef Tjacka het volgende:
ik trek mij er niks van aan hoor maar probeer wel een sneer uit te delen
#fokitfeitjes
Nee, het komt al snel zielig over en sommige dingen kan je gewoon niet zeggen omdat jullie context niet weten en voordat die verteld is zijn we paar dagen verder.quote:
Een paar lange of normale dagen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het komt al snel zielig over en sommige dingen kan je gewoon niet zeggen omdat jullie context niet weten en voordat die verteld is zijn we paar dagen verder.
Nee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al wat op papier staan voor alsj e dood bent? Hoe je crematie/begrafenis etc etc eruit moet komen te zien?
Niet dat jullie of ik nu dood zouden willen, maar gewoon. Omdat je wel ieder moment dood kán gaan?!
Als ik op zo`n onverwacht moment dood gaat dan vind ik het denk ik ook wel prima dat familie die taak opzich neemt. Ik vertrouw erop dat die mij goed genoeg kennen wat ik wel en niet fijn zou vindenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al wat op papier staan voor alsj e dood bent? Hoe je crematie/begrafenis etc etc eruit moet komen te zien?
Niet dat jullie of ik nu dood zouden willen, maar gewoon. Omdat je wel ieder moment dood kán gaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |