oh ja mijn opa en oma (van mijn vaders kant) wonen in ossquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel meeGewoon niet echt een band mee.
M`n andere oma is wel tof, maar die heeft het zo druk en wonen toch te ver weg enzo.
Dat lijkt me heel saai.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
elk jaar doen we hetzelfde elk jaar eten we hetzelfde
Waarom vieren jullie pasen dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
pasen is echt geen hond aan bij ons
elk jaar doen we hetzelfde elk jaar eten we hetzelfde
dat heb ik na 15 jaar wel gezien dahaag
omdat ik daar niet zo veel over te zeggen hebquote:
Maar vieren jullie het uit religieuze overwegingen of gewoon gezellig?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik daar niet zo veel over te zeggen heb
ik ben letterlijk verplicht om mee te gaan naar mijn opa en oma om daar pasen te vieren
gezelligquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vieren jullie het uit religieuze overwegingen of gewoon gezellig?
Ken niet veel mensen die echt puur pasen vieren omdat het zo gezellig is ofzo
Aan de drukte in supermarkten/restaurants rond pasen zullen er een hoop het wel doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
Ken niet veel mensen die echt puur pasen vieren omdat het zo gezellig is ofzo
Ja wellicht. Maar het is toch een minder ingebakken in de maatschappij zoals Kerstquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan de drukte in supermarkten/restaurants rond pasen zullen er een hoop het wel doen
De laatste jaren door de commercie ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht. Maar het is toch een minder ingebakken in de maatschappij zoals Kerst
Voor gelovigen wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
30-40 jaar geleden stonden ze nog op z'n minst op gelijke voet.
En Pasen is een veel belangrijker feest.
Daarom is kerst alleen in de maatschappij door de verregaande commercie.quote:
koop xiaomi pistons broederquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef Fokker101 het volgende:
Waarom moeten Iphone oordopjes weer 20 eu zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |